![]() |
|
![]() |
![]() |
Відповідаючи на запитання, що поєднує одеситів та львів’ян, я тепер неодмінно казатиму, що любов до солодкого. У цьому мене переконала довга черга, що вишикувалася до намету компанії «Світоч». Вона представляла свою продукцію в межах Днів Львова, що проходили в Одесі. Охочих покуштувати відомий львівський шоколад можна було побачити як із Преображенської, так і з іншої частини Дерибасівської. І так було із самого ранку протягом двох днів. Покуштувавши шоколаду, хтось одразу купував цілі плитки та батончики. А діти одержували величезне задоволення від faceart’у – адже розмальовані шоколадом обличчя не лише виглядали дуже весело, але й залишали чудову можливість увесь солодкий продукт потім зішкребти та з’їсти.
– «Світоч» веде свою історію з 1882 року, – говорить заступник начальника відділу управління інформаційної політики та зовнішніх відносин Львівської міської ради Марта Іванишин. – Не випадково брендами нашого міста стали кава, джаз та шоколад. Ми побували вже в Харкові, тепер приїхали до Одеси і до кінця року плануємо познайомити із продукцією однієї з провідних кондитерських фабрик країни жителів Дніпропетровська та Луганська.
Марта також підкреслила, що основна ідея Днів Львова – якнайширше представити місто, його культуру та туристичний потенціал. Щоб приїжджаючи до Львова, люди вже точно собі уявляли, що саме вони хочуть побачити і де побувати.
Авторка ідеї Львівського фестивалю «Ляльковий світ» Ірина Сорокіна пропонувала етноляльок та невеличкі сувеніри з кольорового скла (вітраж), виконані художниками Львівської національної академії мистецтв. Різні етнонапрями народних промислів дуже популярні у Львівській та ІваноФранківській областях. Займаються ними переважно вже дорослі, спроможні люди. Хоча опанувати це мистецтво не такто просто: доводиться терпляче та наполегливо витрачати й місяці, і навіть роки на вивчення методик виготовлення тих же етноляльок.
У межах Днів Львова відбулася зустріч львівських туроператорів із представниками 20 туристичних компаній Одеси, яким цікаво розбудовувати внутрішній туризм. Прозвучала несподівана ідея, що два наші міста можна пропонувати в пакеті. Тоді закордонний турист одразу одержить досить повне уявлення про різні частини України.
Поки що, звичайно, складно підбивати підсумки проминулого заходу. Однак участь у ньому мерів міст – Андрія Садового та Олексія Костусєва дозволяє сподіватися, що вже найближчим часом ми довідаємося про цікаві та перспективні домовленості, досягнуті на рівні керівництва двох міст.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |