![]() |
|
![]() |
![]() |
Щоб захистити споживачів від хибного вибору і забезпечити право на отримання правдивої інформації, Європейська комісія обмежує використання слоганів у рекламі продуктів харчування. Відтепер рекламні тексти серйозно контролюватимуть, аби уникнути введення покупців в оману.
Європейська агенція із захисту продуктів харчування EFSA у Пармі, повідомляє «Євробюлетень», перевірятиме достовірність інформації, що її містять рекламні слогани, і право на використання отримають тільки ті, правдивість яких науково засвідчена.
Комітет із захисту прав споживачів Європарламенту ухвалив пропозицію Єврокомісії щодо заборони майже 1600 рекламних слоганів, які апелюють до здоров’я людини. Обіцянки на кшталт «Зміцнює імунну систему» чи «Підсилює захисні механізми організму» відтепер під забороною.
Список заборонених рекламних гасел Єврокомісія планує затвердити найближчим часом. Утім, продукти з «популістськими» слоганами зможуть залишатися на прилавках ще півроку після оприлюднення списку — по закінченні цього терміну оскаржені гасла більше не можна буде використовувати.
«Кроком у правильному напрямку» назвала рішення Єврокомісії Європейська організація із захисту прав споживачів BEUC, адже воно забезпечує захист людей від «необгрунтованих, перебільшених та неправдивих рекламних слоганів». Напис на упаковці та вміст продукту повинні бути ідентичними, а покупець має право на поінформований і відповідальний вибір.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.009Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |