![]() |
|
![]() |
![]() |
Останнє пленарне засідання 23ї сесії Ізмаїльської міської ради проходило у два етапи. 31 травня сесія була перервана через розпал пристрастей, що виник у плині обговорення ухваленого Верховної Радою Закону України «Про морські порти». Деякі депутати спробували перевести дискусію в політичну площину. У результаті розглянути порядок денний у нормальному робочому режимі не вдалося.
До шостого червня емоції дещо вгамувалися, і відновлене пленарне засідання пройшло вже в діловому руслі. За дві з лишком години депутатський корпус устиг розглянути близько 14 питань.
Але, мабуть, найголовнішим рішенням сесії стало звернення до Прем’єрміністра України Миколи Азарова про критичний стан, у якому протягом 20112012 рр. перебувають підприємства морегосподарського комплексу регіону. У зверненні ще раз констатується, що Ізмаїльський морський торговельний порт і Українське Дунайське пароплавство є містотворчими підприємствами. Тут працюють тисячі людей, що несуть відповідальність за добробут своїх родин і майбутнє дітей.
Показники підприємств морегосподарського комплексу за останні роки свідчать, що там почалися системні кризові явища. Так, портом за перший квартал поточного року назагал було перероблено 771,8 тисячі тонн вантажів (минулого ж року за аналогічний період – 1 млн 483,6 тонн вантажів). Така ж ситуація в пароплавстві: якщо в першому кварталі 2011 року підприємством було перевезено 539,1 тис. тонн вантажів, то в аналогічному періоді цього року – 328,4 тисячі тонн.
Спад вантажообігу призвів до зменшення заробітної плати на цих підприємствах – майже удвічі. А це означає, що істотно знизилися надходження до міської скарбниці. Ситуація негативно позначається й на самих підприємствах – не розвивається технологічна база, не оновлюються основні фонди й не закуповується сучасне устаткування.
Таким чином, тривога за майбутнє міста спонукала депутатів звернутися до Миколи Азарова із проханням доручити Міністерству інфраструктури України створити робочу групу для розробки проекту Закону України «Про пріоритетний розвиток Придунайського регіону». А також запропонувати на державному рівні комплекс ефективних рішень, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності Ізмаїльського морського торговельного порту та Українського Дунайського пароплавства.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |