![]() |
|
![]() |
![]() |
Двомісячник контролю роботи пасажирських автобусів, проведений співробітниками обласного управління ДАІ в межах всеукраїнського рейду щодо профілактики аварійності, виявив багато порушень: очевидних, але які повторюються щороку.
Їх колекцію, крім таких типових, як перевищення швидкості, неправильне маневрування при обгонах, ігнорування правил руху на перехрестях, доповнило, наприклад, кермування маршруткою з пасажирами у нетверезому стані. Це сталося в Іванівці.
– Ще додам, що 148 з 1072 перевірених на лінії автобусів були з технічними несправностями, – повідомив на брифінгу при підбитті підсумків начальник автотехнічної інспекції обласного ДАІ підполковник Сергій Щербань. – Коли йдеться про перевезення людей, фатальною може стати будьяка дрібна поламка, чи то збільшений люфт керма, стертий протектор на колесі або просто тріснуте скло і нещільно зачинені двері.
До поламки на маршруті іноді призводить і кількість взятих на борт пасажирів понад допустимі паспортні межі машини.
Водії хочуть набрати побільше клієнтів, щоб провести повз касу більше неврахованих грошей. Чи не тому іноді на кінцевих зупинках нерідко стоять по десятку порожніх машин, а кількість пасажирів на трасі накопичується через навмисне порушений графік?
Водії підбирають людей де захочуть! Досить тільки махнути рукою, і маршрутка «підріже» шлях водіям правого ряду і різко звертає, щоб притиснутися до тротуара. Усього ж, як сказав С. Щербань, за час операції «Автобус2012» попереджено 710 порушень. Пасажири можуть повідомляти про такі випадки за телефоном довіри ДАІ 301753.
Хотілося б поменше таких випадків, коли водій під гуркіт репу з колонок однієї рукою притискує до вуха мобільник, другою дає здачу. На жаль, пояснює С. Щербань, інспектори можуть скласти протокол на недисциплінованого водія тільки на кінцевій зупинці.
Небезпека аварії зростає і від того, що водії обмежують себе у відпочинку, щодня ганяючи дорогами по 12 – 14 годин – знову ж у гонитві за фінансовим урожаєм. Виявлено досить багато фактів, коли перестій автобусів відбувається поза гаражем автопідприємства. Причому під акацією у машині на задньому сидінні ночує і сам водій з метою раніше виїхати на лінію. Салони автобусів вкриті пилом, не рідкість і заяложені чохли на сидіннях.
Раніше за таку антисанітарію інспектори ДАІ могли зняти номерні знаки, тепер ні. Водійській розгнузданості сприяло і скасування дорожніх листів. Автопідприємства цим користуються.
У зв’язку з цим облуправління ДАІ порушує питання про скорочення кількості робочих машин і самих маршрутів, багато з яких дублюють один одного. Разом з об’єктивною нездатністю міських вулиць пропускати нинішні потоки транспорту, безпека руху стає серйозною транспортною проблемою. З вини «маршруточників» у цьому році постраждало восьмеро людей. Мало? Скажіть це потерпілим…
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |