![]() |
|
![]() |
![]() |
Після хвилі обурень кондитерська корпорація Roshen повернула українську мову на обгортки своєї продукції. Активні інтернет-користувачі, які закликали до бойкоту компанії, вважають це власною перемогою, пише «Німецька хвиля».
Продукція української кондитерської корпорації Roshen, яка реалізується на внутрішньому ринку, знову матиме етикетки українською, — пообіцяв засновник компанії, він же — міністр економічного розвитку і торгівлі, він же — обраний до Верховної Ради в мажоритарному окрузі Вінниччини Петро Порошенко. Він пояснив, що ініціював обговорення цієї теми на раді директорів корпорації Roshen, після чого його аргументи були сприйняті. «Українські товари на українському ринку мають бути українською мовою. Це так само важливо, як і те, що в Україні має бути єдина державна мова — українська», — написав Петро Олексійович на своїй сторінці у Facebook. Він зауважив, що у нього є правило: не втручатися у діяльність компаній, акціонером яких він є, але питання, що стосуються мови, суверенітету і територіальної цілісності, — «це державні питання».
Ось такою була реакція політика на хвилю обурення, яка прокотилася соціальними мережами після того, як керівництво компанії з метою заощадження ресурсів заявило про намір випускати українську продукцію з назвами російською мовою на етикетці. Натомість споживачі не зрозуміли такої економії і закликали одне одного бойкотувати продукцію Roshen. В інтернеті з’явилися численні фотожаби «рошенівського» шоколаду з підписами на кшталт «Екстрачорна русифікація. Зрадиш мову за шоколадку?».
Засновник сайту «Дурдом» Роман Шрайк у коментарі Deutsche Welle зазначив, що хоча акція була не надто масштабною і проходила тільки в інтернеті, все ж це могло серйозно вдарити по іміджу Петра Порошенка, який виношує високі політичні амбіції. «Такий скандал Порошенку зараз не потрібен. Він поспішив його зам’яти», — сказав Шрайк. На його думку, хоча ще мляво, однак українська інтернет-спільнота таки може вже впливати на імідж політиків. «Сьогодні такий тиск людей може впливати на імідж, а завтра вже може вплинути й економічно на доходи», — вважає він.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |