ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Контактний центр Одеської області
06.04.2013 / Газета: Одесские известия / № 39(4458) / Тираж: 18937

Контактний центр Одеської області є державною установою, яка належить до сфери управління Одеської обласної державної адміністрації та є суб’єктом Національної системи опрацювання звертань до органів виконавчої влади.

Функціонування державної установи контактний центр Одеської області – це продовження виконання доручень Президента України Віктора Януковича і Уряду щодо «забезпечення відкритості влади, ефективних взаємовідносин з громадянським суспільством, засобами масової інформації із використанням сучасних технологій». Створення електронного врядування є одним з елементів функціонування контактного центру.

Контактний центр Одеської області безпосередньо підпорядковується апарату Одеської обласної державної адміністрації, тобто зв’язок жителів області із владою стає ближчим та ефективнішим.

Основним завданням контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звертань, що подаються заявниками з усіх населених пунктів Одеської області за єдиним телефонним номером та через інтернет.

До сфери діяльності центру входить забезпечення оперативного та належного опрацювання звертань громадян, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію», детальний аналіз, конт­роль за термінами їхнього розгляду органами виконавчої влади, інформування керівництва облдержадміністрації про широкий спектр проблем, які непокоять людей і потребують прискореного розв’язання.

Фахівці центру, які приймають звертання фізичних і юридичних осіб, що надійшли на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 0800 507 309, здійснюють обробку інформації та подають її на розгляд до органів виконавчої влади. Проводиться моніторинг звертань з окремих соціально-гострих і актуальних проблем, ведеться аналітична робота. Наступним кроком буде створення «гарячої» телефонної лінії цієї обласної установи.

За дорученням Адміністрації Пре­зидента України і у співпраці з Урядовим контактним центром обласний контактний центр брав участь в опрацюванні звертань, які надходили до Президента України у телефонному режимі та електронною поштою у рамках телевізійного проекту «Діалог з країною».

У період з 12 по 22 лютого 2013 року на адресу Одеської обласної державної адміністрації надійшло 327 звертань, у тому числі, від мешканців районів та міст обласного значення Одеської області – 318.

Питання, порушені у звертаннях, в основному стосувалися: соціального захисту населення – 87 звертань (26,6% від загальної кількості), благоустрою та будівництва – 56 (17,1%), житлової політики – 45 звертань (13,8%), комунального господарства – 27 (8,3%), охорони здоров’я – 18 (5,5%), земельних відносин – 15 (4,6%), діяльності службових осіб – 14 (4,3%), оплати праці – 12 (3,6%), освіти і науки – 11 звертань (3,3%), майнових питань – 9 звертань (2,7%), аграрної політики – 7 (2,1%), трудових відносин – 5 (1,5%), транспорт­ного обслуговування – 2, пенсійного забезпечення – 2, правосуддя – 2 тощо.

Одними з ключових проблем, порушених заявниками у звертаннях, були проблеми забезпечення соціального захисту людей (87 звертань). Громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, по інвалідності, по догляду за інвалідом тощо.

З питань благоустрою та будівництва зареєстровано 56 звертань, найбільше скарг надійшло на незадовільний стан доріг.

З питань житлового забезпечення надійшло 45 звертань, актуальним для громадян було питання, пов’язане з порядком отримання житла, зокрема особами, які перебувають у пільговій черзі та громадянами, які не перебувають на квартирному обліку, проте потребують поліпшення житлових умов, щодо умов забезпечення населення житлом за державними житловими програмами «Пільгове молодіжне кредитування», «Власний дім» та «Доступне житло».

Серед важливих проблем, порушених у звертаннях заявників, були питання комунального господарства (27 звертань). Люди скаржаться на низький рівень надання послуг централізованого холодного та гарячого водопостачання, електропостачання та централізованого опалення.

Надійшло 18 звертань з питань охорони здоров’я, щодо функціонування медичних закладів, неякісного надання медичної допомоги медичним персоналом, діяльності медико-соціальних експертних комісій, функціонування аптечних закладів тощо.

Зареєстровано 15 звертань з питань земельних відносин, що стосувалися оформлення державних актів на землю та врегулювання земельних спорів, переоформлення державних актів на землю тощо.

За результатами розгляду зазначених звертань у вказані строки відповіді заявникам та Адміністрації Президента України було розміщено в базі Урядового контактного центру для зняття з конт­ролю Одеської обласної державної адміністрації.

Місцезнаходження:

м. Одеса, площа Незалежності, 1, («Видавництво «Чорномор’я»), каб. 201.

Телефон: (0482) 64-99-62

E-mail: oda_kontcentr@odessa.gov.ua

Режим роботи центру: понеділок – п’ятниця, з 9.00 – до 18.00

Управління інформаційної діяльності Одеської облдержадміністрації

Автор: -


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту