ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
На консультацію до... рятувальників
23.09.2013 / Газета: Чорноморські новини / № 75(21443) / Тираж: 8525

Напередодні професійного свята — Дня рятувальника (відзначають з 2008 року 17 вересня) — у центрі Одеси відкрили консультаційний центр міського управління Держслужби з надзвичайних ситуацій.

Першочергове завдання центру — полегшувати життя місцевого населення. У зручній формі людям різного віку та соціального статусу допомагатимуть розбиратися в складній документації та повсякденних проблемах. «Тут надаватимуть інформаційно-консультативну допомогу юридичним та фізичним особам, підприємцям і городянам з питань цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки. Кожен зможе отримати інформацію щодо нормативної та дозвільної документації, навіть роз’яснення з будівництва. Тепер людям не доведеться оббивати пороги чиновників, простоюючи у чергах, — їхні проблеми вирішуватимуться значно швидше і навіть у віддалений спосіб», — зауважив на відкритті заступник голови облдержадміністрації Валерій Матковський.

Консультаційний центр на Буніна, 41, запевнили журналістів на відкритті, відповідає всім європейським стандартам. «Тут є відеозв’язок, пошта, Інтернет, скайп. Звертатися сюди можна і подзвонивши на багатоканальні номери по міському телефону. Кому не зручно так — може прийти в центр і під час особистого прийому отримати необхідну інформацію, дізнатися, як, наприклад, написати ту чи іншу заяву, про терміни подачі документів тощо», — розповів начальник ГУ ДСНС України в Одеській області Володимир Боделан.

Звернутися до консультаційного центру можна не лише офіційно, але й анонімно. Спеціально для лякливих біля входу розміщено дві поштові скриньки для запитів, там же можна залишити і відгук про роботу центру, якісь побажання задля покращення його роботи. Відповіді на такі питання даватимуть на спеціальній сторінці на офіційному сайті одеських рятувальників.

Працюватиме центр п’ять днів на тиждень з дев’ятої ранку до шостої вечора, вихідні — субота та неділя. Щодня тут чергуватимуть два співробітники ДСНС. Окремо спеціаліст допомагатиме розібратися в премудрощах сенсорного комп’ютера. «У нас є сенсорний моноблок із сторінкою громадського захисту України. В одному місці зібрано докупи всі сайти Міністерства надзвичайних ситуацій, різні урядові, адміністративні портали. Можна швидко ознайомитися з будь-якою законодавчою та нормативною базою», — розповів Денис Платонов, начальник інформаційного забезпечення центру. Важливо, що всі дзвінки по Україні та консультації працівників — безкоштовні. Кожне питання реєструватиметься в журналі обліку.

Такі центри — потреба часу. «Ми живемо в XXI столітті, але не всі ще вміють користуватися ІТ-новинками, комп’ютером, Інтернетом чи просто готові сприймати телефоном чиїсь пояснення. Для багатьох важливіше живе спілкування. Щотижня через мій кабінет проходять сотні людей, всі вони потребують консультації. Звертаються навіть з дріб’язковими питаннями. Все це вимагає часу. Сподіваюся, центр полегшить їхнє життя», — зауважив Володимир Боделан.

Окрім рятувальників, надавати свою допомогу вже зголосилися волонтери: медпрацівники та психологи з Товариства Червоного Хреста України, співробітники Комітету захисту громадян, міжнародна організація «Центр здорової молоді» та інші. Згодом на базі центру планують проводити спеціальні курси для населення: навчатимуть надавати першу медичну допомогу, пояснюватимуть, що робити при пожежах, землетрусах та інших надзвичайних ситуаціях.

Автор: Іванна ДЕРЕВ’ЯНКО


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту