ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Про роботу із звертаннями громадян за 9 місяців поточного року
29.10.2013 / Газета: Одесские известия / № 119(4538) / Тираж: 18937

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області вважає одним із основних завдань підвищення якості обслуговування громадян. Фонд постійно покращує свою роботу щодо вільного доступу громадян до об’єктивної і своєчасної інформації стосовно пенсійного забезпечення.

На запитання стосовно організації роботи із звертаннями громадян в управліннях Фонду відповідає Тетяна Володимирівна ФІЛАТОВА, заступник начальника управління-начальник відділу господарського забезпечення управління справами Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області.

– Скільки звертань надійшло до управлінь Фонду за 9 місяців нинішнього року та з якими запитаннями найчастіше звертаються громадяни?

– Протягом 9 місяців до Головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в Одеській області надійшло 21,7 тис. письмових звертань громадян. Переважно заявників цікавлять призначення пільгових пенсій, питання перерахунків та надбавок до пенсій, отримання додаткової інформації і роз’яснень, у зв’язку із введенням нових законодавчих актів щодо пенсійного забезпечення.

Одним із основних критеріїв якості роботи органів Пенсійного фонду України слід вважати наявність обґрунтованих звертань. За 9 місяців минулого року до Головного управління надійшло 19 таких звертань, за відповідний період цього року їх кількість скоротилася на 16 відсотків і становить 16 обґрунтованих звертань.

Проведений аналіз звертань громадян виявив і чималу кількість заявників, які звертаються з проблемами пенсійного забезпечення до центральних органів виконавчої влади зі своїми особистими розрахунками, оминаючи районні управління.

Однією з причин звертань таких громадян безпосередньо до центральних та обласних органів, є сподівання, що питання, з якими вони звертаються, на «вищому рівні» можуть бути вирішені «як виняток» та всупереч нормам чинного законодавства, і саме для них може бути зроблено виняток, враховуючи особисті причини та обставини, які вони докладно викладають у звертанні і які, на їхню думку, є досить поважними.

– Тетяно Володимирівно, яким чином пенсіонер може потрапити на особистий прийом до фахівців Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області?

– Прийом громадян, які приїздять із різних районів області, відбувається у Головному управлінні щодня. Особистий прийом громадян проводять начальник Головного управління, перший заступник начальника Головного управління, заступники начальника Головного управління, начальники структурних підрозділів відповідно до затвердженого графіку. Оскільки більшість питань, які порушують громадяни, стосується пенсійного забезпечення, щопонеділка (з 10.00 до 12.30, з 13.15 до 17.00), щовівторка (13.30 – 17.00), щосереди (з 8.30 – 12.30), щоп’ятниці (з 8.30 – 12.30) можна потрапити до начальника управління пенсійного забезпечення та начальників відділів цього структурного підрозділу.

Коли питання, з яким звернувся громадянин, вирішити на особистому прийомі неможливо через його складність, то його треба вивчити додатково. У такому разі заявник має написати заяву з проханням розглянути його питання. Відповідь йому нададуть через визначений у законодавстві час письмово або усно (на бажання громадянина).

За 9 місяців поточного року на особистий прийом до Головного управління звернувся 941 громадянин. Всього по області прийнято 10546 громадян.

– Якщо громадянин за станом здоров’я не може потрапити на особистий прийом?

– Такому контингенту громадян рекомендуємо звертатись на гарячі телефонні лінії в Головному управлінні (тел. 722-02-56) або в районних управліннях, а також до державної установи «Урядовий контактний центр» ( тел. 0-800-507-309). За 9 місяців до контактного центру вже звернулось 1211 громадян нашої області.

Також корисну інформацію щодо питань пенсійного забезпечення, сплати страхових внесків, тощо можна дізнатися з журналу «Вісник Пенсійного фонду» та газети «Пенсійний кур’єр».

Автор: -


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.006
Перейти на повну версію сайту