ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Енергія світла
21.12.2013 / Газета: Чорноморські новини / № 101(21469) / Тираж: 8525

За словами голови правління ПАТ «Одесаобленерго» Івана Полив'яного, інвестиційна програма підприємством успішно виконана. Більше половини коштів спрямовані на модернізацію обладнання, будівництво нових об'єктів і ліній.

Енергетики нещодавно відкрили першу чергу кол-центру із 40-канальним телефонним номером. Його співробітники вже приступили до обслуговування абонентів Одеси і щодня приймають близько 1,5 тисячі дзвінків. В основному люди цікавляться випадками тимчасової відсутності напруги і тим, коли відновлять електропостачання, набагато менше дзвінків з проханнями озвучити показання лічильників, виставити рахунок на оплату, розповісти про можливості отримання технічних умов. Кожен дзвінок фіксується, аналізується. Зараз центр обслуговує абонентів Одеси, але вже через кілька місяців зуміє охопити весь регіон. Відповідно, збільшено штат операторів, щоб максимально забезпечити оперативне телефонне консультування.

— Я пишаюся тим, що працюю в «Одесаобленерго», — підсумовує Іван Полив'яний. — Хочеться, щоб таке ж почуття відчували і всі 5,5 тисячі наших співробітників, які несуть людям світло.

Автор: Микола АЛЕКСАНДРОВ


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту