ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Максим Бурбак: «Реформу портової галузі необхідно продовжувати»
21.03.2014 / Газета: Портовик / № 5(668) / Тираж: 1000

Реформа портової галузі в Україні триватиме, а її імплементацію необхідно завершити якнайшвидше. Про це повідомив Міністр інфраструктури України Максим Бурбак під час круглого столу на тему «Розвиток портової галузі: ключові пріоритети та напрямки», який було організовано Європейською Бізнес Асоціацією.

«Ті реформи в галузі, які вже започатковані і які схвалюються як експертним середовищем, так і громадськістю, необхідно продовжувати. Сьогодні спостерігається зменшення вантажопотоку, зниження обсягів оброблення вантажів у портах. Наше завдання — повернути вантажопотоки в Україну. Уряд повинен вибудувати двосторонній рух, в якому інвестор зрозуміє, що його інвестиції захищені, і він може і повинен інвестувати в Україну», — наголосив Максим Бурбак.

За сл'овами Міністра, для ефективнішої роботи буде максимально залучено експертне середовище. Реформування портової галузі відбуватиметься цілком відкрито та прозоро, що стане запорукою притоку інвестицій у галузь.

«Вже проведено велику роботу, але ще залишаються питання, над якими необхідно працювати. В першу чергу треба остаточно ви-корінити корупцію на усіх рівнях, зламати існуючі корупційні схеми та повернути довіру до судової системи України», — сказав Міністр інфраструктури.

За словами Максима Бурбака, важливою складовою у реформуванні портової галузі є соціальна захищеність трудових колективів, оскільки портові підприємства -це, здебільшого, містоутворюючі підприємства, де працевлаштована більшість населення. «Ми повинні забезпечити створення робочих місць, сплату податків до державного бюджету, що, у свою чергу, є гарантією своєчасної та повної виплати заробітної плати», -наголосив Міністр.

Голова Федерації морських професійних спілок України Володимир Зайков зазначив, що усі питання, що виникали під час впровадження реформи, відкрито обговорювалися з колективами і мають підтримку серед працівників галузі. А Голова Федерації роботодавців транспорту України Орест Климпуш нагадав, що ця реформа спирається на успішний іноземний досвід.

«Необхідно продовжувати розпочату реформу, не знижуючи темпів. Адже реанімувати українські порти сьогодні можливо лише за рахунок залучених приватних інвестицій, за рахунок інновацій, які прийдуть до портів разом з інвесторами», — сказав Орест Климпуш,

Підтримку портовій реформі теж висловив представник Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) Андрій Цокол. -За його словами, варто приділяти увагу не лише законодавчому забезпеченню реформи, а й успішно реалізовувати реальні інвестиційні проекти, які будуть найкращою рекламою для потенційних інвесторів.

Автор: -


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту