![]() |
|
![]() |
![]() |
Нещодавно у конференц-залі готелю «Чорне море» пройшла конференція-обговорення міжнародного проекту «Чорноморська мережа сталого туризму — стратегії спільного маркетингу та розвиток туризму у Чорноморському регіоні». До відкритого діалогу запросили тур-операторів, представників готельного бізнесу, чиновників, експертів з екологічної тематики, краєзнавців та журналістів.
Головною метою проекту орга-нізатори конференції називають створення умов для взаємовигідної транскордонної співпраці у сфері туризму на суміжних берегових територіях Чорноморського басейну. Результатом співпраці стане формування спільної маркетингової стратегії для туроператорів та туристичних компаній нашого регіону в популярних напрямках СПА-, винного й екологічного туризму.
Проектанти планують створити об’єднаний транскордонний туристичний бренд «Туризм Чорноморського регіону». Партнерами ініціативи є чотири країни — Україна, Молдова, Грузія і Туреччина. Основний ап-лікант та адресат гранту — «Бізнес консалтинг інститут» міста Кишинева, Молдова.
«Ключове завдання проекту — створення інтернет-платформи для спільного промоушену туристичних брендів. За неї відповідає місто Бургас (Болгарія). В режимі реального часу, в он-лайні, країни-учасниці заповнюватимуть спеціально створений сайт даними про себе, розказуватимуть про популярні компанії, рекламуватимуть туристичні об’єкти й туристичні можливості своєї країни. В майбутньому потенційні клієнти (туристи, інвестори й т. д.) просто заходитимуть на цей сайт й одразу бачитимуть, що країна може їм запропонувати», — зазначила під час презентації Наталія Гагаус, координатор проекту «Агентство регіонального розвитку», м. Одеса.
Фінансування проекту бере на себе Європейський Союз у рамках об’єднаної Чорноморської опера-ційної програми ЄС упродовж 2013—2015 років. Бюджет чималий — 700 тисяч євро. Доля України складає лише 1/10. Кошти підуть на маркетингові дослідження та проведення тренінгів. «В Одесі вже заплановано проведення чотирьох модулів тренінгів. Всього 100 представників туризму (по 25 на кожен тренінг) пройдуть навчання й підвищать свою професійність. На тренінгах навчатимуть, як створити туристичний продукт, правильно ви-значити його споживача і, що найважливіше, як цей продукт правильно продати, як правильно інтегрувати його в світову туристичну мережу», — зазначила Наталія Гагаус.
Термін реалізації проекту «Чорноморська мережа сталого туризму — стратегії спільного маркетингу та розвиток туризму у Чорноморському регіоні» — 18 місяців.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |