ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
ГАРЯЧІ ПЕРЕГОНИ ПІД ГАРЯЧИМ СОНЦЕМ
01.08.2014 / Газета: Чорноморські новини / № 58-59(21529-21530) / Тираж: 8525

Минулих вихідних Одеса приймала третій етап національної гоночної серії з міні-ралі «Кубок лиманів» — ралі «Куяльник». Помірятися силами на одній з найскладніших трас серії прибули 47 екіпажів з України, Молдови і Туреччини.

Увечері 26 червня у серці Одеси, біля оперного театру, відбулася церемонія відкриття змагань. У статусі запрошених гостей були присутні ветерани автомобільного спорту, консули акредитованих у місті дипмісій, представники органів влади. Концертна програма заводила глядачів і створювала атмосферу свята, а екіпажі, відчуваючи підтримку вболівальників, отримували додатковий стимул до перемоги.

Третій етап ралі «Куяльник» — це екватор змагань, тому боротьба була такою ж гарячою, як і погода в дні перегонів. Утім, за тиждень до змагань небо піднесло неприємні сюрпризи. Двічі зливи розмивали трасу, і двічі її доводилося готувати практично з нуля. Але вже за день до старту, коли гонщики «прописували» дистанцію в Северинівці, слідів стихії як і не було — організатори зробили все від них залежне, щоб гонка відбулася.

27 липня о 9.30 стартував перший екіпаж. Попереду — близько 240 кілометрів дистанції, 120 з яких — швидкісні ділянки. І далеко не кожному з учасників вдалося подолати всі шість спецділянок — у підсумковому протоколі зафіксовані 28 екіпажів.

У класі Р8 Микола Чмих впевнено почав гонку, вигравши на перших двох спецділянках близько 13 секунд у Володимира Петренка. Але лідер абсолютного заліку після третьої і четвертої спецділянок зумів обійти свого конкурента. І якби не прикра помилка екіпажу Петренка, гонка закінчилася б зі звичним результатом, та Володимир вилетів з траси і застряг на бруствері. Цією помилкою сповна скористалися суперники: перше місце дісталося Миколі Чмиху, наступні позиції посіли Дмитро Тананевич і Микола Кузнецов.

У класі Р7 вже після першої спецділянки на два екіпажі поменшало, а до фінішу змогли дістатися лише дві машини — лідера Станіслава Прусса та Юрія Ка-сіма.

У класі РS6, як і в Р7, лідер визначився відразу. Ним став Станіслав Бесєдін. Із восьми допущених екіпажів до фінішу доїхали шість. Основними претендентами на друге та третє місце були Сергій Фаюк, Валентин Грушовий і Павло Гонтовий. Але через поломку машини Грушового і прикрий виліт з траси Гонтового третє місце дісталося Олексієві Давиденку, який упродовж всієї гонки йшов четвертим.

Приємною несподіванкою стало повернення чемпіонів «Кубка лиманів» у класі Р6 2011 року Дмитра Шведченка та Ірини Пригодської. Вже з першої спецділянки вони очолили турнірну таблицю і не втратили лідерства. У напруженій боротьбі друге і третє місце посіли екіпажі Василя Кобенка і Вадима Снігурова.

У класі Р5 гарний сюрприз підніс глядачам наймолодший пілот українського ралі — 14-річний Владислав Середенко. Ще з першого етапу гонок «Єдина країна. Единая страна» він запам’ятався всім красивою й акуратною манерою пілотування автомобілем. На цьому етапі Владислав виграв чотири із шести спецділянок у своїх досвідченіших суперників.

Недільного вечора перед оперним театром відбулася урочиста церемонія закриття змагань. Автомобілі отримали свою порцію шампанського, а екіпажі — не тільки нагороди від організаторів, а й шквал овацій від глядачів. За допомогу в проведенні змагань особливу подяку організатори висловлюють голові облдержадміністрації Ігореві Палиці та міському голові Геннадію Труханову.

Автор: Олена ХОЛОДИЛО, керівник прес-центру національної гоночної серії з міні-ралі «Кубок лиманів».


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту