ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Новий кол-центр «Інфоксводоканалу»
25.10.2014 / Газета: Чорноморські новини / № 84(21555) / Тираж: 8525

З метою підвищення якості обслуговування споживачів у філії «Інфоксводоканал» розпочав роботу інформаційний центр. Він створений для зручності абонентів компанії і для того, щоб кожен платник послуг міг у зручний для себе час зателефонувати на «гарячу лінію» та отримати відповідь на будь-які питання, пов’язані з послугами водопостачання та водовідведення.

Кваліфіковані оператори надають безкоштовні консультації всім категоріям споживачів послуг водокористування з питань:

• нарахувань та оплати за послуги водокористування, порядку погашення заборгованості;

• внесення в телефонному режимі в базу нарахувань, показників приладів обліку холодної та гарячої води;

• тарифів на водопостачання та водовідведення;

• взяття на облік пільг і субсидій абонентів для оплати за спожиті послуги водопостачання та водовідведення;

• укладання договорів, процедури видачі технічних умов;

• порядку оформлення, переоформлення та договорів на водопостачання і водовідведення для населення та юридичних осіб;

• проведення установки, за-міни, метрологічної повірки приладів обліку води, порядку опломбування та розпломбування водомірів;

• планових та аварійних робіт на мережах водопостачання й водовідведення;

• будь-якої довідкової інформації, що стосується діяльності всіх структурних підрозділів філії «Інфоксводоканал».

У філії «Інфоксводоканал» зазначають, що основним завданням інформаційного центру є налагодження механізму зворотного зв’язку.

«Важливо, що у нас з’явився єдиний телефон для звернення громадян. Кожне звернення залишається записаним і заноситься в контрольний реєстр. Відповідно, ніхто не залишиться без відповіді», — зазначив керівник інформаційного центру філії «Інфоксводоканал» Олександр Самбур.

Більше того, на підприємстві закликають споживачів залишати операторам інформаційного центру будь-які побажання та зауваження щодо обслуговування та роботи підрозділів «Інфоксводоканалу». Саме повідомлення споживачів зможуть забезпечити об’єктивну оцінку роботи кожного співробітника. По кожному зверненню «Інфоксводоканал» реагуватиме та усуватиме проблеми з метою надання якісних послуг.

Слід зазначити, що багатоканальний інформаційний центр філії «Інфоксводоканал» обслуговує понад 1000 звернень у день і працює за телефоном 705-55-05 з 8.00 до 20.00 у будні дні і з 9.00 до 15.00 по суботах.

Споживачі «Інфоксводоканалу» мають можливість отримати консультації і через скайп або за-лишити повідомлення на офіційному сайті підприємства www.infoxvod.com.ua та сторінці в соціальній мережі «Фейсбук» http://www.facebook.com/press.infox.

Автор: -


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту