![]() |
|
![]() |
![]() |
Шлях до подружнього життя на Одещині стане простішим: Мін’юст запустив пілотний проект з подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу інтернет. Відтепер простоювати довгі черги в РАЦСах, а також доплачувати комусь за найприйнятнішу для вас дату для укладення шлюбу — не треба.
З допомогою нового порталу також можна подати документи про народження дитини. Аналогічні послуги тестують у Київській та Дніпропетровській областях.
Ті, хто хоч раз подавав заяву до РАЦСу або має родичів, які це робили, добре знають: стати законною дружиною чи законним чоловіком у нашій країні не так уже й просто. На заваді до сімейного щастя стають не лише рідня, а й черги та вперті реєстратори, які аж ніяк не можуть без суперечок і додаткової оплати узгодити з вами дату вашого ж розпису.
На допомогу закоханим при-йшли реформи. Задля оптимізації процесу надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та створення сприятливих умов для їх отримання з 20 липня набрав чинності наказ Міністерства юстиції «Про запровадження пілотного проекту щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу інтернет». Одне з тестових міст, де пілотний проект запустили, — Одеса.
З новим сервісом одеситів ознайомив заступник міністра юстиції Гія Гецадзе. «Якщо розповісти коротко, то це так: відтепер якщо маєте намір створити сім’ю, ви можете подати заяву і вибрати дату, коли хочете розписатися, прямо в онлайн-режимі. Доcі РАЦСи ще пов’язані з корупцією. Там вам постійно нав’язують додаткові й аж ніяк непотрібні послуги. Ви відмовляєтеся, а вони все одно намагаються вам їх впихнути», — зазначив Гія Гецадзе.
За словами заступника міністра юстиції, РАЦСи — одна з найкорумпованіших сфер, а новий сервіс корупцію покликаний викорінити шляхом унеможливлення контакту майбутніх молодят і працівників цієї установи. «Ми поступово, щотижня, пропонуватимемо українцям нові сервіси, аби зменшити контакт громадян з нашими працівниками. Все, що можна перевести в електронний сервіс, — ми переводимо», — пояснив Гія Гецадзе. Документи можна затвердити цифровим підписом, або обрати зручний для вас час, щоб особисто підписати папери. Також на порталі можна записатися на консультацію до спеціаліста, якщо з чимось виникли непорозуміння.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |