![]() |
|
![]() |
![]() |
Про це заявив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський 10 вересня під час вітальної промови до учасників IX міжнародного «Чорноморського контейнерного саміту-2015» в Одесі, присвяченого питанням розвитку ринку контейнерних перевезень через порти України.
За словами міністра, мета спростити процедури в портах стояла перед відомством з початку 2015 року. З того часу Мінінфраструктури було здійснено цілий комплекс заходів. Важливе досягнення — скасування обов’язковогоконтролюізольовано-гобаласту, що зруйнувало умови для корупційних схем обсягом щонайменше 500 млн грн на рік. Крім того, у відомстві розробили нові, спрощені правилаоформленнясуден і вантажів у морських портах. 8 вереснявони увійшли в дію. Заключним кроком мають стати зміни у законодавстві України.
«Ми будемо співпрацювати з Міністерством екології, Мінагро-політики, Державною фіскальною службою, щоб довести справу до кінця. Потрібно змінювати багато наказів, постанов, законів. Ми готові і будемо це робити, в нас е підтримка Кабінету Міністрів. Розраховуємо, що завдяки командній грі з усіма
органами влади до кінця 2015-го нам вдасться ще більше спростити процедури в портах», — підкреслив Пивоварський.
У саміті також взяв участь Юрій Васьков, профільний заступник міністра з питань морського і річкового транспорту. За його словами, зараз на часі внесення змін до Постанови Кабміну № 1030 від 05.10.2011 про здійснення попереднього документального контролю в пунктах пропуску через державний кордон України. Зміни покликані визначити функції митнрї служби як єдиного органу, що матиме право здійснення документального контролю суден на кордоні.
Крім того, Мінінфраструктури продовжує роботу з заінтересованими міністерствами щодо скасування низки обов’язкових документів, зокрема, окремих ветеринарних свідоцтв і сертифікатів для перевезення зерна. В обговоренні знаходиться іскасування обов'язкового контролю
паспортів моряків.
«Після завершення дерегуляції в портах діятимуть представники лише двох контролюючих служб — прикордонники, що отримають функції екологічної служби, і митники, що виконуватимуть решту контролюючих функцій. Ці нововведення вимагають внесення змін до багатьох нормативно-правових актів. Після цього українські порти будуть повністю відповідати кращій міжнародній практиці», — зазначив Васьков.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |