ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
ЗАМІСТЬ ОПТИМІЗМУ — ОПТИМІЗАЦІЯ
01.10.2015 / Газета: Чорноморські новини / № 78(21650) / Тираж: 8525

З оцінкою поточної ситуації на ринку роботодавці поки що далекі від оптимізму. За даними Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна, половина опитаних експертів кажуть про те, що ситуація в їхній галузі погіршилася (31% відзначив незначне погіршення, а 21% констатував, що їхня галузь — на межі виживання). П’ята частина респондентів угледіла стабільність на ринку, 10% — незначне зростання в їхній сфері, й лише 3%, з яких більшість — ІТ або гуртові торгові компанії, заявила про значне зростання в їхньому секторі економіки.

Ситуація в економіці закономірно позначилася і на конкретних компаніях. Так, понад третина роботодавців (38%) сказали, що перше півріччя 2015-го було для них періодом випробувань, з якими їм вдалося впоратися. Ще майже третина (28%) пережила суворі потрясіння, скорочення, занепад бізнесу. 11% відпо-віли, що в їхній роботі чергувалися періоди падінь, стабільності й зростання. А ось позитивні тенденції минулого періоду помітили небагато: 13% відзначили, що це був час стабільної роботи, і стільки ж — активний розвиток компанії.

І все ж, більшість українських роботодавців стійко тримає удар. Понад третина вже мобілізувала свої ресурси й працює з максимальною віддачею, ще 10% тільки почали впроваджувати антикризовий план, 25% працюють над втримуванням бізнесу.

Відповідаючи на відкрите питання про те, які тенденції будуть актуальними найближчим часом на ринку праці, експерти найчастіше відзначали подальшу оптимізацію і реорганізацію компаній. Актуальними напрямками роботи будуть, з одного боку, скорочення неефективних співробітників, а з іншого — «полювання» на тих, хто вміє приносити прибуток і швидко навчатися, зокрема спеціалістів з продажу. Крім того, чимало експертів прогнозують зникнення слабких гравців, які не вміють виживати під час кризи, і роботу «на виживання» тих, хто залишається.

Незважаючи на кризу, більшість компаній все ж займається соціальними або гуманітарними ініціативами (допомога військовим у зоні АТО, біженцям, соціально незахищеним прошаркам населення, лікарням тощо). Тільки третина роботодавців відповіла, що таких проектів у їхніх компаніях нема й не передбачається, ще 4% скоротили цей вид діяльності через кризу. Чверть опитаних втілюють їх, як і раніше, а 15% почали нові проекти або вийшли на новий рівень у реалі-зації старих. А ось для чверті компаній гуманітарні проекти — особиста ініціатива співробітників і на корпоративному рівні такі ідеї не реалізують.

Дані отримані в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайта hh.ua, проведеного в липні 2015 року. В опитуванні взяли участь 628 експертів із різних регіонів України.

Автор: -


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту