![]() |
|
![]() |
![]() |
Минулого тижня начальник Одеської митниці Юлія Марушевська провела зустріч з пресою біля будівлі морвокзалу, де повним ходом ідуть ремонтно-будівельні роботи з його перетворення на «Відкритий митний простір».
Як повідомила очільник митниці, 16 лю-того о 21.00 завершився прийом документів на конкурс із заміщення 130 вакантних посад для роботи в новому митному терміналі. Всього було прийнято 1987 заявок із Львова, Херсона, Кривого Рогу, Києва, Тернополя, Одеси та області (457 осіб), Луганська, Полтави і навіть з окупованого Криму (32 людини). Таким чином, на одне місце — 15 претендентів. «Це безпрецедентна довіра, — підкреслила Юлія Марушевська. — І я безмежно вдячна всім, хто подав резюме і повірив нам. Раніше потрапити на роботу в митну службу було практично неможливо. Це «вирішувалося» або по знайомству, або по дзвінку, або за гроші. Те, що відбувається зараз, — це вже зміна в митній службі».
Далі кандидати пройдуть жорсткий відбір, включаючи співбесіди, тести і різні інші методи перевірки, щоб на митниці працювали найкращі.
Учасникам відбору — від 20 до 57 років. Усі володіють англійською мовою. Є бійці АТО та 20 осіб, що вже працюють в митній службі, а також випускники профільних університетів, розповіла керівник Одеської митниці.
Із 15 березня стартує фінальний етап — проведення співбесід, результати якого будуть опубліковані на сайтах Одеської митниці і в соцмережі «Фейсбук» на сторінці «Відкритий митний простір».
Що стосується оплати праці, то спочатку вона складе 2 тисячі гривень, але існує можливість акумулювати кошти митниці від платних послуг, що дозволить, на думку Юлії Марушевської, підвищити через півроку заробіток працівників до 10 тисяч гривень.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |