Указ Володимира Путіна від 3 липня цього року щодо заборони міжнародних транзитних перевезень українських вантажів через російську територію в Казахстан та Киргизстан спочатку призвів до того, що вагони та ТІРи почали у великих кількостях скупчуватися на україн-сько-російському кордоні. Але через кілька днів, коли сподівання на перемогу здорового глузду кремлівського керівництва зникли, весь цей «залізний потік» із сотень вагонів та автомобілів стрімко перемістився у бік Чорного моря, щоб через паромну переправу вирушити до грузинських берегів, а потім через Кавказ та каспій-ськими поромними лініями добратися до казахських та киргизьких вантажоотримувачів.
Уже до 18 липня на паромному комплексі в Чорноморському порту та на під’їздах до нього накопичилося 250 вагонів та 160 ТІРів, які вимагали термінового відправлення в Поті та Батумі. З урахуванням ситуації, що склалася, керівництво та фахівці СК «Укрферрі» внесли необхідні зміни у роботу поромної лінії: збільшили швидкість руху всіх поромів, запровадили додаткові рейси, узгодили прискорення навантаження та розвантаження поромів й оформлення вантажів та пасажирів із відповідними службами порту, залізничниками та агентськими компаніями.
У підсумку, незважаючи на зростання обсягів вантажів, черга на заїзд на паром почала поступово зменшуватися. Зараз пороми на грузинській лінії щотижня здійснюють 5—6 рейсів. Тут задіяні три вантажопасажирські пороми під управлінням «Укрферрі» та два вантажних пароплавства «Болгарський морський флот», спільна робота яких допомогла справитися з несподіваним зростанням вантажообігу між берегами України та Грузії.
— Ця ситуація в черговий раз довела житттєздатність морської ділянки «Нового шовкового шляху», — розповідає комерційний директор СК «Укрферрі» Володимир Чернієвський. — Попри деякий форс-мажор, можна говорити про те, що поромна переправа зуміла у ці напружені дні не лише задіяти частину свого резерву, а й продемонструвала потенціал, реалізація якого здатна іще підвищити ефективність нашої роботи. За нашими оцінками, поточний розклад роботи поромів дозволяє щомісяця перевозити транскаспійським маршрутом близько 1000 залізничних вагонів і понад 1200 великовантажних ТІРів. І це далеко не межа наших можливостей.
Чітка, злагоджена, оперативна робота моряків, портовиків та залізничників, узгодженість їхніх дій дозволяють товаровиробникам України і надалі не залежати від примхливого настрою нашого сусіда.
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |