ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Без рифів для інвестора
19.01.2017 / Газета: Чорноморські новини / № 5(21796) / Тираж: 8525

• Портове господарство

Новопризначений виконувач обов'язків голови держпід-приємства «Адміністрація морських потів України» Райвіс Вецкаганс провів виробничу нараду в Одеському морському порту, керівництво якого добряче розкритикував.

«Упродовж багатьох років, — наголошується у прес-повідом-ленні АМПУ, — не завершується будівництво портових «довгобудів»: терміналу на Карантинному молу, причалу № 1-з. Більше року не вирішується питання реконструкції морського вокзалу порту з розміщенням там проекту «Відкритий митний простір»...».

Керівник Адміністрації морських портів детально ознайомився з ходом будівництва кожного з об'єктів капітальних інвестицій та сконцентрував увагу присутніх на нараді на низькій якості виробничої дисципліни та на невиконаних зобов'язаннях перед інвесторами.

«Інвестора, який приходить в український порт, не цікавлять внутрішні бюрократичні процедури, узгодження в органах державної влади, судові тяганини та інше. Якщо ви берете на себе зобов'язання з будівництва об'єкта, він має бути зданий у чіткі строки, прописані в договорі. Ми повинні створювати сприятливе середовище для роботи бізнесу, а не штучні бар єри, які заважають залученню інвестицій», — наголосив очіль-ник АМПУ.

Найближчим часом Райвіс Вецкаганс має намір зустрітися з керівництвом компаній-інвес-торів для перезавантаження відносин, а також для визначення подальших кроків з реалізації зазначених інвестпроектів. «У найкоротші терміни ми проведемо аудит відсутньої, але необхідної документації, в тому числі щодо коригування діючих проектів, і зробимо оптимальні кроки для якнайшвидшої реалізації зазначених інвестиційних планів», — підкреслив Райвіс Вецкаганс.

Як нагадує преслужба АМПУ, будівництво контейнерного терміналу на Карантинному молу призупинене через просідання хвилеріза ще в 2014 році. До нині між компанією-підрядником і портовою адміністрацією триває судова тяганина. Будівництво причалу № 1 -з як частини нового зернового терміналу на Андросівсь-кому молу мало бу-ти завершене в тому ж таки 2014-у, але триває й досі, а реконструкція морського вокзалу Одеського порту для розміщення там «Відкритого митного простору» (нового митного терміналу, сервіс і контроль у якому відбуватиметься за принципом «Єдиного вікна») буксує через неузгодженість дій керівництва порту і проектантів.

Довідково. Райвіс Вецкаганс — громадянин Латвії, має понад 16 років досвіду з управління підприємствами сектора транспорту і логістики, пароплавства та фінансових послуг. Обіймав посади члена правління, віце-президента AT «Латвійське пароплавство», члена правління найбільшого портового терміналу з обробки навалювальних і генеральних вантажів у країнах Балтії Rigas Centraiais Terminals, голови правління Riga Container Terminal.

Автор: -


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту