Через кілька днів після гучного провалу «Російської пошти», яка похвалилася запровадженням для доставки відправлень дронів й одразу ж після зльоту вгробивши один з них, Одеська регіональна філія ПАТ «Укрпошта» на площі перед облдержадміністрацією провела показ своєї нової техніки для цих же потреб. А це — 15 нових машин марки Citroлn, які поповнили її автопарк. Ще стільки ж очікують отримати найближчим часом.
Як пообіцяли представники компанії, нова техніка повинна суттєво покращити рівень ку-р’єрської доставки по місту. Крім автомобілів, одеські поштовики отримали й п’ять нових вантажівок. Утім, і стару автотехніку тут не списуватимуть на брухт. «Наші старі машини, які раніше їздили по місту і часто ламалися, тепер експлуатуватимемо по-іншому. З двох-трьох машин збиратимемо більш-менш робочий автомобіль і відправлятимемо його на перевірений, не дуже важливий маршрут. Будемо берегти нову автотехніку, бо в області ще не скрізь хороші дороги. Наразі наша компанія активно реформується: працюємо над вдосконаленням логістичних процесів, запуском нових послуг і продуктів, посилюємо потужності кур’єрської доставки, навчаємо персонал. Лише в 2017-у «Укрпошта» закупила нових авто більше, ніж за останні 5 років. 14 новеньких автомобілів уже працюють на маршрутах Одещини», — зазначив керівник регіональної філії «Укрпошти» Сергій Дрозд.
Загалом за останні півроку «Укрпошта» поповнила свій автопарк на 200 з лишком машин.
Перший заступник голови Одеської облради Олег Радковський у свою чергу наголосив: «Сьогоднішня презентація свідчить, що «Укрпошта» працює над тим, щоби її сервіс був доступним і комфортним. Важко переоцінити те соціальне навантаження, яке несе пошта для жителів Одещини, тому з боку облради, депутатського корпусу ми робимо все, щоб допомогти розвитку амбітних планів компанії. Її сервіс має бути якісним і по-справжньому європейським».
Окрім авто, компанія презентувала для широкого загалу нові послуги, серед яких — SmartBox (відправлення без зважування за однією ціною по всій Україні), унікальна на вітчизняному ринку доставки.
Усі бажаючі могли взяти участь і в акції «Привіт з Одеси» — відправити листівку із щойно погашеною маркою близьким та знайомим у будь-який куточок країни.
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |