Близько 360 тисяч дзвінків прийняли оператори-консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України протягом 2018 року. Загальна тривалість спілкування консультантів із клієнтами склала 16,5 тисяч годин.
Громадяни, які звертались до Контакт-центру, найбільше цікавились питаннями виплати та перерахунку пенсій, порядком реєстрації на веб-порталі електронних послуг Фонду, оформленням пенсійних посвідчень, контактними даними підвідомчих управлінь.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів м. Києва, Донецької, Дніпропетровської, Луганської, Харківської, а також Запорізької, Київської, Полтавської та Одеської областей.
Довідково: Контакт-центр Пенсійного фонду України працює з понеділка до п’ятниці з 08:00 до 20:00. У суботу – з 8:00 до 14:00. Неділя – вихідний
Прийом дзвінків громадян здійснюється за багатоканальним телефонним номером 0-800-503-753. Дзвінки за ним безкоштовні для усіх операторів. Окрім цього працюють міські номери: 044-281-08-70 та 044-281-08-71, що тарифікуються згідно з тарифами міських (міжміських) розмов.
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |