ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Звертайтесь, телефонуйте
26.01.2019 / Газета: Одесские известия / № 7(5130) / Тираж: 18937

Близько 360 тисяч дзвінків прийняли оператори-консультанти Контакт-центру Пенсійного фонду України протягом 2018 року. Загальна тривалість спілкування консультантів із клієнтами склала 16,5 тисяч годин.

Громадяни, які звертались до Контакт-центру, найбільше цікавились питаннями виплати та перерахунку пенсій, порядком реєстрації на веб-порталі електронних послуг Фонду, оформленням пенсійних посвідчень, контактними даними підвідомчих управлінь.

Найчастіше дзвінки до Кон­такт-центру надходили від жителів м. Києва, Донецької, Дні­пр­о­петровської, Луганської, Хар­­ківської, а також Запорізької, Киї­­вської, Полтавської та Одеської областей.

Довідково: Контакт-центр Пенсійного фонду України працює з понеділка до п’ятниці з 08:00 до 20:00. У суботу – з 8:00 до 14:00. Неділя – вихідний

Прийом дзвінків громадян здій­снюється за багатоканальним телефонним номером 0-800-503-753. Дзвінки за ним безкоштовні для усіх операторів. Окрім цього працюють міські номери: 044-281-08-70 та 044-281-08-71, що тарифікуються згідно з тарифами міських (міжміських) розмов.

Автор: -


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту