Потрібна юридична консультація? Телефонуйте на «гарячу» лінію Головного територіального управління юстиції в Одеській області (048) 705-18-21.
За цим номером жителі Одеської та інших областей України можуть отримати консультацію з питань щодо:
діяльності відділів державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, державних та приватних нотаріусів;
отримання інформації стосовно виконавчого провадження;
отримання довідки про несплату аліментів;
порядку отримання аліментів за кордоном;
порядку реєстрації шлюбу, народження дитини тощо;
порядку внесення змін до актових записів цивільного стану або їх анулювання;
документів, необхідних для проставлення апостилю;
здійснення державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб — підприємців;
отримання довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
порядку звернення до Європейського суду;
інших питань, що належать до компетенції управління.
Під час звернення на «гарячу» лінію заявнику слід повідомити оператору прізвище, ім’я, по батькові та контактний номер телефону; суть порушеного питання, пропозиції, заяви (скарги), яка зазначається стисло, лаконічно, без дублювання інформації та зайвої деталізації.
Основною метою роботи «гарячої» лінії є доступність та оперативність вирішення питань. Громадянам не потрібно чекати 30 днів (а в окремих випадках термін розгляду письмового звернення може сягати і 45 днів), для вирішення питання. Оператор «гарячої» лінії управління надає відповідь на запитання під час телефонного спілкування або допомагає у вирішенні порушеного питання впродовж години.
Якщо громадянин, який звернувся на «гарячу» лінію управління, бажає отримати письмову відповідь на порушене ним питання, оператор оформлює картку письмового звернення та реєструє її. Загальний термін розгляду такого звернення — до 30 днів, а якщо розгляд звернення потребує додаткового вивчення питання та збору інформації — до 45 днів.
У випадку, якщо питання не належить до компетенції управління, відповідальна особа надає роз’яснення, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, установи чи організації доцільно звернутися і, за можливості, надає інформацію щодо місця знаходження та контактного номера телефону такого органу.
Звертаючись в телефонному режимі на «гарячу» лінію громадяни суттєво — із 30 до 1 дня — скорочують терміни вирішення свого питання.
«Гаряча» лінія Головного територіального управління юстиції в Одеській області працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 10.00 до 16.00 (обідня перерва — з 13.00 до 13.45).
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |