Відтепер через особистий кабінет на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного Фонду України, не відвідуючи територіальні органи Фонду, можна отримувати електронні документи з підтвердженням QR-кодом, використовуючи електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Для цього за допомогою ЕЦП увійдіть до особистого кабінету на Веб-порталі. Перейдіть до лівого бокового меню та у розділі «Комунікації з Пенсійним фондом України» виберіть пункт «Запит на отримання електронних документів». Перед вами відкриється бланк замовлення. У першому полі з випадаючого меню виберіть необхідний вид довідки. Далі заповніть усі обов’язкові поля, включаючи введення ЕЦП та паролю до нього. Натисніть кнопку «Відправити до ПФУ». Стан розгляду вашого звернення можна переглянути у розділі «Мої звернення». Якщо запит виконано – то це буде прописано у пункті «Статус звернення». В результаті обробки звернення буде надіслано образ документу у вигляді pdf-довідки та електронний документ, підписаний ЕЦП ПФУ, який, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі ПФУ.
Такі довідки дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання електронних послуг, посольствах та консульських установах, для пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, територіальних органах міграційної служби тощо.
Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал Пенсійного фонду України у розділі «Верифікація виданих документів».
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |