ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Оперативні послуги замість стресу
14.09.2019 / Газета: Одесские известия / № 71(5194) / Тираж: 18937

У Центрі надання адміністративних послуг райдержадміністрації, який 30 вересня відзначатиме свій 5-річний ювілей, надають 116 найпопулярніших адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна». Очолює ЦНАП досвідчений фахівець Наталя Пілюк. Три адміністратори працюють на прийомі та видачі документів, державні реєстратори Сергій Вітвіцький і Володимир Стратієвський мають повний доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Наталя Пілюк розповіла, що за перше півріччя поточного року до відділу звернулися 3112 громадян, яким надано 3053 адміністративні послуги. З найбільш затребуваних — оформлення та видача паспорта громадянина України, видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки та державна реєстрація права власності на нерухоме майно, інших речових прав на нерухоме майно, а також юридичних і фізичних осіб тощо. На кожну послугу розроблені інформаційні картки, що містять відомості про те, на підставі чого надається послуга, перелік необхідних документів, терміни, протягом яких надається послуга, тощо.

На базі ЦНАП проводить роботу Регіональний сервісний центр МВС в Одеській області з оформлення автотранспорту та посвідчень водія. Понад 10 виїздів здійснили працівники сервісного центру м. Подільськ до Любашівки й надали майже 100 послуг: реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів, видача посвідчення водія та довідки про відсутність судимості. Голова райради Сергій Паровик вже кілька років поспіль переймається, щоб ця служба назавжди оселилася у райцентрі. Задля вирішення цього важливого питання на одному із сесійних засідань прийнято рішення про виділення коштів на закупівлю необхідного обладнання для оформлення та виготовлення посвідчення водія, паспорта громадянина України та паспорта для виїзду за кордон. Також затверджена Програма розвитку підприємництва з розділом ефективного функціонування відділу надання адміністративних послуг на 2019-2020 роки з відповідним фінансуванням.

Окрім цього, двічі на місць прийом громадян проводить представник головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області.

На запитання, якими основними принципами керуєтеся у роботі ЦНАПу, його очільниця Наталя Пілюк відповіла:

- Найперше, це якісна та професійна консультація, оперативне та дієве виконання послуги суб’єкта звернення. Інтегрований офіс, кваліфікований персонал та зручні години прийому громадян. На мою думку, люди, які звертаються за адмінпослугами, мають отримати від цього задоволення, або, як мінімум, не отримати стрес. І наша робота є, безумовно, одним з критеріїв успішної та ефективної роботи місцевої влади.

Автор: Юрій Федорчук


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.007
Перейти на повну версію сайту