Про це на своїй сторінці у «Фейсбуці повідомив генеральний директор підприємства Дмитро Москаленко.
«Одна з давніх та хронічних проблем пароплавства — відсутність координації та планування у системі забезпеченя суден.
Екіпажі подають заявки — заявки губляться. Подаються повторні заявки, втрачався час на погодження, виділення фінансування, пошук постачальника, знову погодження, закупівлю. Хаотичність та бюрократія призводили до постійного ризику простоїв.
Пам’ятаю просто кричущий випадок. При перевірці в одному з портів Румунії виявилося, що рятувальні круги на нашому судні прострочені. Наші представники змарнували три дні поки вирішили проблему.
Було вирішено, по-перше, створити систему електронних інвентарних відомостей, де зазначається повна інформація щодо забезпечення кожного судна. По-друге, сформувати центральний склад з відповідним запасом всієї номенклатури матеріалів, засобів, інструментів, потрібних для експлуатації суден.
Задача екіпажу — регулярно оновлювати дані в електронній відомості. Задача відділу постачання — тримати на складі достатній запас всього необхідного, вчасно поповнювати склад, орієнтуючись на дані з електронних відомостей.
Таким чином:
* знімаємо ризик простоїв та штрафів внаслідок невчасного забезпечення суден;
* не виникає потреби у «авральних» закупівлях (за будь-якою ціною, у будь-кого, аби швидше);
* створюється прозора і конкурентна процедура закупівлі;
* за рахунок регулярності та збільшення партій з’являється можливість знизити ціну;
* постачання стає стандартизованим для всіх суден;
* на все, що закуповується, отримується реальна гарантія та сервісне обслуговування.
За таким же принципом має працювати і наша ремонтна програма. Водночас, налаштувати її не так просто, адже номенклатура запчастин дуже велика. Тому проводити пошук та закупівлі так чи інакше доведеться в «індивідуальному порядку» під кожне судно окремо. Тим не менш, маємо проводити ці закупівлі заздалегідь, орієнтуючись на графік проведення ремонтної програми. Тобто процес підготовки до ремонту також може бути цілком керованим та прогнозованим.
Реформа системи постачання — одна зі складових підвищення конкурентноздатності УДП. Сьогодні навіть важко порахувати, скільки втрачало підприємство внаслідок безладу, відсутності координації між підрозділами, застарілих технологій обліку. Але більше так не буде. Запроваджуємо найсучасніші практики управління і стаємо сильнішими! Працюємо і перемагаємо!» — зазначив Дмитро Москаленко.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |