Українське Дунайське пароплавство скоротило час завантаження суден із барж на рейді в порту Констанци (Румунія) з тижня до двох-трьох днів, цього вдалося досягти завдяки раніше досягнутій домовленості з румунською TTS Group S.A про перевалку сільгосппродукції з річкових суден на морські на рейдових стоянках цього порту.
Як повідомив гендиректор УДП Дмитро Москаленко, нова схема перевалки дає змогу суттєво знизити рівень ризику виникнення демереджу (плати, яку має сплатити перевізник за простій судна) для відправників вантажу.
«Перевалка за новою схемою здійснюється за дві-три доби. Тобто набагато швидше, ніж на терміналі порту, де караван у черзі витрачає тиждень, а іноді два. Це прискорює обіг флоту, і, відповідно, підвищує рентабельність УДП. У комплексі з новою власною перевалкою УДП – це win-win історія для компанії та клієнта», — написав він у «Фейсбуці.
За його даними, сільгосппродукція за такою схемою гарантовано й у визначений час завантажується на морське судно в Констанці, водночас тариф за комплексну послугу за схемою «перевалка — річкове судно — перевалка — морське судно» є більш конкурентоспроможним.
Раніше керівник УДП повідомив, що у жовтні підприємство уклало рамкову домовленість із TTS Group S.A (Румунія) про можливість перевалки української сільгосппродукції на рейдових стоянках порту Констанца (Румунія) з барж УДП на морські судна для подальшого експорту до третіх країн.
Окрім того, у листопаді компанія запустила проєкт «Дунайський зерновий шлях» через зрив «зернової ініціативи» росією. УДП інвестувало у створення власної перевалки зернових і домовилося з румунськими партнерами — групою компаній TTS — про більш швидку та ефективну схему перевалки в порту Констанци.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |