Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг. Для спрощення доступу розроблено і мобільний застосунок «Пенсійний фонд».
Якщо ж користувач послуг Пенсійного фонду України бажає відвідати фонд особисто, він може зробити це там, де зручно: обслуговування за принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України буденністю, звичною справою. Особливого значення такий підхід набув в умовах воєнного стану, коли багато пенсіонерів тимчасово перемістилися в більш безпечні місця.
До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з питань:
— призначення/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;
— зміни способу виплати;
— поновлення/припинення виплати;
— переведення виплат за новим місцем проживання;
— консультацій та роз’яснень діючого законодавства;
— видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;
— видачі пенсійних посвідчень;
— надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;
— оформлення допомоги на поховання тощо.
Відділ обслуговування громадян № 14 управління обслуговування громадян ГУ ПФУ в Одеській області
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.009Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |