«Укрзалізниця» хоче розширити пропускну спроможність станції Ізмаїл. Передусім йдеться про дільниці Арциз-Ізмаїл та Білгород-Дністровський — Ізмаїл.
В «Укрзалізниці розглядають проекти щодо покращення пропускної спроможності станції Ізмаїл, йшлося під час онлайн-наради залізничників із представниками аграрного ринку, пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.
Під час зустрічі обговорювали зростання накопичення рухомого складу, що прямує до станції Ізмаїл. Наразі туди рухається понад 2 тис. вагонів. При цьому показник середньодобового вивантаження становить приблизно 100 вагонів на добу.
Водночас представники аграрного ринку порушили питання щодо можливого колійного розвитку станції Ізмаїл та, відповідно, поліпшення ситуації з обробкою вантажів.
Як зауважив заступник директора регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «УЗ» з логістики та роботи з поромами Іван Ємець, наразі у товаристві розглядають проекти щодо розширення пропускної спроможності станції Ізмаїл, і не лише її. Передусім йдеться про дільниці Арциз-Ізмаїл та Білгород-Дністровський — Ізмаїл.
Наразі розглядається варіант електрифікації дільниці Білгород-Дністровський — Ізмаїл. Його реалізацію мають намір розпочати вже цього року.
«Кількість поїздів, які можуть заходити до станції Ізмаїл, наразі максимум дев’ять. Тож пропускної спроможності для підведення потягів туди достатньо. Але недостатнім є розвиток парку «Новий» самої станції Ізмаїл», — уточнив Ємець.
Він зауважив, що тут мають намір добудувати 8-му та 9-ту колії.
«На самій станції Ізмаїл плануємо ще дві колії сортувального парку, парку прибуття. Але це вже на наступний рік. Наступного року ми плануємо розширити горловину станції, точніше парку «Новий», та побудувати витяжну колію №13, яка надасть змогу працювати на подачу в порт окремо від подачі на під’їзну колію «Нібулону», що теж збільшить переробку. Вважаємо, що наразі цього буде достатньо для того, щоб збільшити переробну спроможність станції з боку залізниці, — наголосив заступник директора регіональної філії.
Він додав, що не все залежить від залізниці. Адже паралельно на коліях тривають дві операції: вивантаження та завантаження.
«Вивантаження має зрости до 400-450 вагонів, щоб ми цей потік могли приймати. А збільшення вивантаження — це і колійний розвиток порту. Ми заходи зі свого боку запланували та будемо їх виконувати», — зазначив представник УЗ.
Ємець зауважив, що деякі проекти наразі перебувають у процесі розроблення. За ними тривають предпроектні роботи та підготовка матеріалів до подання до Укрзалізниці на розгляд.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.008Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |