Згідно з постановою Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 року №1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги», виплати допомоги на поховання та недоотриманої у зв’язку зі смертю одержувача пенсії, органи Пенсійного фонду України з 1 квітня 2021-го здійснюють винятково через уповноважені банки.
Для виплати допомоги на поховання особа, яка здійснила поховання, подає до будь-якого органу ПФУ, незалежно від того, де перебував померлий пенсіонер на обліку, відповідну заяву і такі документи:
— документ, що посвідчує особу заявника;
— свідоцтво про смерть;
— витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера;
— номер банківського рахунку;
— свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави (подається у разі реєстрації смерті за межами України).
Для виплати недоотриманої пенсії померлого пенсіонера члени його сім’ї, які протягом шести місяців з дати його смерті звертаються до органу ПФУ, де він перебував на обліку, мають подати такі документи:
— документ, що посвідчує особу заявника;
— свідоцтво про смерть;
— номер банківського рахунку;
— документи, які підтверджують родинні стосунки (паспорт, де зазначено, що місце реєстрації заявника збігається з реєстрацією померлого, або довідку про місце реєстрації, яка надається до ID паспорта).
Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини, надаються: документ, що посвідчує особу заявника; свідоцтво про смерть; свідоцтво про право на спадщину; номер банківського рахунку.
Головне управління ПФУ в Одеській області.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |