ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Туроператор з «рф» просить передати йому у тайм-чартер пасажирський флот Українського Дунайського пароплавства
14.11.2023 / Газета: Курьер недели (Измаил) / № s / Тираж: 10800

Нещодавно УДП отримало лист від «Самарского бюро путешествий и экскурсий» з пропозицією взяти на п’ять років у тайм-чартер теплоходи підприємства.

Про це повідомило Українське Дунайське пароплавство на своїй сторінці у «Фейсбуці.

Інформацію пообіцяли передати в СБУ.

«Складно сказати, що відбувається в голові у цих людей. В Ізмаїлі росіянам готові запропонувати лише підводну подорож в один кінець слідом за сумнозвісним крейсером «Москва», – пишуть в УДП.

В УДП є чотири пасажирські теплоходи – «Дніпро», «Волга», «Україна», «Молдавія» та прогулянковий теплохід «Євгеній Косяков». Старі «Дніпро» та «Волга» вже давно не користуються попитом, знаходяться в Ізмаїлі та використовуються як тимчасове житло. «Молдавія» та «Україна» в австрійському Лінці, ще здатні працювати на річкових круїзах, але потребують чималих інвестицій.

«Ми проводили перемовини з угорцями, австрійцями, словаками, іншими міжнародними партнерами. Вже напевно увесь Дунай знає, що УДП шукає надійного партнера, готового взяти в управління наші теплоходи. Але не так, як це було раніше, коли державне підприємство витрачало на ремонт суден більше ніж заробляло», – зазначили у компанії.

Підприємство відкрите до пропозицій, окрім компаній, які представляють рф або пов’язані з країною-агресоркою.

За даними УДП, з 2014 року пасажирські перевезення завдавали пароплавству лише збитки, які покривалися доходами від вантажних перевезень. Фінансовий показник 2021 року – мінус 25 мільйонів гривень. Загалом на дотації «пасажирам» за попереднього керівництва УДП витратили понад 8 мільйонів євро.

«Економічно вигідніше тимчасово тримати судна у відстої. Випадок УДП не унікальний. Модернізація та підвищення класу старого теплохода – це величезні інвестиції без гарантій їх повернення. Тому деякі дунайські судноплавні компанії перетворили свій старий пасажирський флот на плавучі готелі, казіно, ресторани, адже круїзна діяльність на старих суднах є нерентабельною», – додали в УДП.

Автор: Підготувала Рина ТЕНІНА


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту