ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Новини  >  Зв'язок
Поради щодо дій при перебоях зі зв’язком
15:32 / 11.10.2022

ОДЕСА, 11 ЖОВТНЯ 2022 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я – Одеська міська рада оприлюднила поради як залишатися на зв'язку, якщо мережа вашого оператора не працює.

Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили в департаменті інформації Одеської міськради (телеграм-канал).

В повідомленні міськради сказано:

Внаслідок масового російського ракетного удару по містах України пошкоджено важливі інфраструктурні об’єкти — це призвело до перебоїв електропостачання, а також тимчасових проблем зі зв’язком та інтернетом.

Держспецзв'язок рекомендує якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.

1. Вимкніть автовибір мережі:

Android

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

iOS

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

2. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.

3. Обмежте споживання мобільного трафіка, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»

4. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму, — можливо, у цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.

5. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв’язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв’язок працює:

• перезавантажте телефон;

• вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-картку назад;

• спробуйте перевірити роботу SIM-картки в іншому пристрої.

6. Якщо зв’язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв’яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.

7. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в пошкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв’язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту