![]() |
|
![]() |
![]() |
ОДЕСА, 10 БЕРЕЗНЯ 2025 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я – Поліцейські викрили мешканця Одеси в тому, що він ошукав п’ятьох громадян, видаючи себе за майстра з ремонту телефонів.
Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили у відділі комунікації поліції Одеської області.
В повідомленні правоохоронців сказано:
41-річний чоловік спричинив потерпілим збитки на суму понад 51 000 гривень. Фігуранту загрожує до трьох років позбавлення волі.
Викрили зловмисника співробітники відділення поліції № 2 Одеського районного управління поліції № 1. Поліцейські встановили, що протягом кількох днів він приходив до одного з одеських ринків, де, видаючи себе за майстра з ремонту мобільних телефонів, яким насправді не є, пропонував відвідувачам свої послуги зі знижкою. Довірливі люди віддавали громадянину свої гаджети для здійснення заміни акумулятора, сенсорного екрана тощо. Запевняючи клієнтів, що відремонтує і поверне телефон наступного дня, зловмисник зникав і на зустрічі не з’являвся.
У такий спосіб він встиг ошукати п’ятьох одеситів, спричинивши їм збитки на загальну суму більше 51 тисячі гривень.
Не дочекавшись обіцяного відремонтованого майна, потерпілі зрозуміли, що стали жертвами шахрая і звернулися в поліцію. Вжитими під час досудового розслідування заходами правоохоронці встановили та розшукали правопорушника – 41-річного жителя Хаджибейського району, який минулого року звільнився з місць позбавлення волі, де відбував покарання за крадіжку. Чотири телефони зловмисник продав, а один залишив собі. Поліцейські встановили місцезнаходження гаджетів і повернули їх власникам.
«Ми зібрали достатньо доказів та повідомили фігуранту про підозру в заволодінні чужим майном шляхом обману, тобто шахрайстві, вчиненому повторно. Відповідно до санкції ч. 2 ст. 190 Кримінального кодексу України, правопорушнику загрожує покарання до трьох років позбавлення волі», — розповів слідчій у справі Артем Васильєв.
Слідство триває під процесуальним керівництвом Суворовської окружної прокуратури м. Одеси.
Поліцейські закликають громадян бути обачнішими і користуватися послугами перевірених спеціалістів або офіційних сервісних центрів.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.017Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |