ИА «Контекст Причерноморье»
Одесса  >  Новости  >  Социальная сфера
Служба занятости напоминает о возможности дистанционно воспользоваться её услугами
15:48 / 22.10.2020
Социальная сфера

ОДЕССА, 22 ОКТЯБРЯ 2020 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — Одесской областная служба занятости опубликовала инструкцию дистанционной постановки на учет по безработице.

Об этом ИА «Контекст-Причерноморье» сообщили в пресс-службе Одесского областного центра занятости.

В сообщении ООЦЗ сказано:

Під час карантину громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такі способи:

- особисто, під час відвідування центру зайнятості;

- через портал державних послуг «Дія».

Як отримати послугу онлайн через портал «Дія»:

1. Вам знадобиться електронний підпис. Послугу надають Акредитовані центри сертифікації ключів.

2. Зареєструйтесь чи авторизуйтесь у кабінеті громадянина на https://diia.gov.ua/ за допомогою електронного підпису.

3. Перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, актуалізуйте їх за необхідності.

4. Заповніть заяву, відповідаючи на питання в анкеті.

5. Оберіть зручний для вас центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.

6. Введіть свій номер соціального рахунку та оберіть періодичність отримання виплат.

7. Якщо немає соціального рахунку, пропустіть цей етап. Але, протягом 10 робочих днів після призначення виплат відкрийте соціальний рахунок та надішліть його реквізити на електронну пошту центру зайнятості, де подали заяву.

8. Завантажте необхідні документи: паспорт, документ про останній вид зайнятості, документи про освіту та інші.

9. Перевірте сформовані заяви та підпишіть їх електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).

Після отримання статусу безробітного, з вами зв'яжеться кар’єрний радник центру зайнятості, з метою пошуку роботи.

На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів.

Перелік документів, необхідних для реєстрації в центрі зайнятості:

1. Копія та оригінал паспорту і облікової картки платника податків.

2. Копія та оригінал трудової книжки, цивільно-правового договору

3. Копія та оригінал диплому або іншого документу про освіту

4. Інші документи (наприклад, військовий квиток (у разі потреби);

інвалід подає копію довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією та, у разі наявності, пред’являє індивідуальну програму реабілітації тощо).

Контактні дані філій Одеського ОЦЗ та базових центрів зайнятості: https://ode.dcz.gov.ua/publikaciya/kontaktni-dani-filiy-odeskogo-oblasnogo-centru-zaynyatosti-ta-bazovyh-centriv?fbclid=IwAR0_PIcfkgOfcBiGCIkN-qZ2rWuaZzuMQkbsC7jBwQvzfjO8Ory6FYLFy5o


© 2005—2020 Информационное агентство «Контекст-Причерноморье»
Свидетельство Госкомитета информационной политики, телевидения и радиовещания Украины №119 от 7.12.2004 г.
Использование любых материалов сайта возможно только со ссылкой на информационное агентство «Контекст-Причерноморье»
© 2005—2020 S&A design team / 0.070
Перейти на полную версию сайта