ОДЕССА, 20 МАРТА 2020 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — Руководство коммунального предприятия «Одесгорэлектротранс» выступило с обращением к одесситам по поводу неадекватных реакция на соблюдение карантинных норм.
Об этом ИА «Контекст-Причерноморье» сообщили в пресс-службе КП «Одесгорэлектротранс».
В обращении предприятия сказано:
Шановні пасажири КП «Одесміськелектротранс»!
Як відомо, з 19 березня 2020 року на вимогу розпорядження Кабінету міністрів ми обмежили кількість пасажирів у рухомому складі до 10 осіб одночасно – це було зроблено для запобігання розповсюдження коронавірусної хвороби.
На превеликий жаль, працівники підприємства, особливо водії та кондуктори, зіштовхнулися з відверто хуліганськими та аморальними вчинками збоку пасажирів, як-то образи, погроз та залякування, знущання та фізичне побиття. Страждають не тільки люди, а й техніка, в яку жбурляють каміння, збивають дзеркала. Це вже не кажучи про затримки руху.
У будь-якому випадку застосування фізичного насильства до наших працівників та перешкоджання руху ми викликаємо та будемо викликати поліцію – винні будуть притягнуті до відповідальності. Подібні дії не пришвидшують, а навпаки паралізують роботу рухомого складу.
В той же час ми дякуємо більшості пасажирів, які із зрозумінням ставляться до умов, я в яких працює громадський транспорт та роблять все, щоб його роботи була безперервною та якісною.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.017Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |