ВИБОРИ ПОТРІБНІ НЕ МЕРТВИМ, А ЖИВИМ
СЕРЕД ДЕЯКОЇ ЧАСТИНИ НАСЕЛЕННЯ ПОШИРЕНІ НАСТРОЇ, ЩО ВИБОРИ ПОТРІБНІ ДІЮЧІЙ ВЛАДІ, А РАЗ ТАК, ТО ВИБОРИ ПОТРІБНО БОЙКОТУВАТИ. САМЕ ТАКІ ГОРЕ-НЕВИБОРЦІ ПОШИРЮЮТЬ СМІХОТВОРНІ ЗАЯВИ, ЩО ЯКЩО НЕ ЗАПУСТЯТЬ ОПАЛЕННЯ, НЕ НАДАДУТЬ ДОПОМОГИ, НЕ ЗВІЛЬНЯТЬ, НЕ ЗБІЛЬШАТЬ, НЕ УСУНУТЬ, НЕ... І Т. Д. І Т. П., — ВОНИ ГОЛОСУВАТИ НЕ ПІДУТЬ. САМЕ ТАКА ПОЗИЦІЯ НЕОСВІЧЕНИХ, ТЕМНИХ ЛЮДЕЙ НАЙБІЛЬШЕ ВІДПОВІДАЄ БАЖАННЯМ САМЕ ІСНУЮЧОЇ ВЛАДИ. БО ВОНА ВСЕ РОБИТЬ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЛЮДИ ЯКОМОГА В БІЛЬШІЙ КІЛЬКОСТІ НЕ ХОДИЛИ НА ВИБОРЧІ ДІЛЬНИЦІ ТА НЕ БРАЛИ ДО СВОЇХ РУК ВИБОРЧИХ ДОКУМЕНТІВ.
Для цього вилупки від влади, крім поширення настроїв бойкоту (неучасті) у виборах, ще постійно складали такі списки виборців, в яких здорові та сильні громадяни не могли себе ніяк знайти, але при цьому дивувалися, що або їхні родичі, або знайомі, або знайомі знайомих, які померли 20-30 років тому, рясно фігурують у списках від виборів до виборів. В результаті і влада, яка сама себе періодично «обирала» за такої системи, тхне мертвичиною та сіє смерть і розруху. Нормальним людям дуже важко було пробитися на виборні посади голів та депутатів чесними методами голосування. Але настали зміни, слава Богу! Господу було вгодно, щоб на якомусь маленькому відрізку історії сучасної України, парламент прийняв Закон України «Про Державний реєстр виборців» від 22.02.2007 №698-V (Публікації: Відомості Верховної Ради України, 18.05.200-7, №20, ст. 282, стор.764; Голос України, 27.03.2007, №53; Урядовий кур'єр, 28.03.2007, №55; Офіційний вісник України, 30.03.2007, №20, ст. 789, стор.7, код 39143/ 2007). Згідно статті 1 цього Закону (далі — Реєстр) — це автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система (банк даних), призначена для зберігання, обробки даних, які містять передбачені цим Законом відомості та користування ними, створена для забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до етапі 70 Конституції України. Відповідно до етапі 2 Закону основними завданнями Реєстру є:1) ведення персоніфікованого обліку виборців та 2) складання списків виборців для виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, для всеукраїнських та місцевих референдумів.
Головним досягненням зазначеного Закону є те, що перевірити, пересвідчитися у наявності включення того чи іншого виборця до Реєстру виборців, а значить і до майбутніх списків виборців, МОЖНА ВЖЕ СЬОГОДНІ і кожний наступний день. Відповідно до етапі 19 Закону визначається порядок звернення особи за власною ініціативою до органу ведення Реєстру щодо включення до Реєстру. Згідно цього порядку:
© 1. Особа, яка набула права голосу, або особа, яка має право голосу, однак виявила, що вона не включена до Реєстру, може за власною ініціативою звернутися до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання на території України щодо свого включення до Реєстру.
© 2. Особа, зазначена в частині першій цієї статті 19, подає до органу ведення Реєстру письмову заяву за формою, встановленою розпорядником Реєстру, із зазначенням відомостей про себе, вказаних у етапі б та пункті 1 частини першої статті 7 цього Закону, та документ, що посвідчує особу і громадянство виборця, — паспорт громадянина України або (якщо особа недавно набула громадянства України) тимчасове посвідчення громадянина України. Особі, яка є військовослужбовцем строкової служби, для подання такої заяви надається відпустка на строк, достатній для звернення до органу ведення Реєстру.
© 3. Особа, яка набула права голосу і проживає чи на час набуття права голосу перебуває за межами України, може звернутися щодо свого включення до Реєстру до консульської установи за місцем свого проживання чи перебування із заявою за формою, зазначеною в частині другій цієї етапі. Разом із заявою подається документ, що посвідчує особу і громадянство виборця, -паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний паспорт, службовий паспорт або (якщо особа недавно набула громадянства України) тимчасове посвідчення громадянина України. Керівник консульської установи України невідкладно передає заяву до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України.
© 4. Виборча адреса особи, яка звернулася із заявою щодо свого включення до Реєстру, визначається відповідно до частин другої -четвертої етапі 8 цього Закону. Виборчою адресою військовослужбовця вважається поштова адреса відповідної військової частини. Виборча адреса особи, яка проживає чи перебуває за межами України, визначається як поштова адреса її місця проживання чи перебування за правилами країни проживання (перебування).
© 5. Орган ведення Реєстру перевіряє, чи особа, яка звернулася із заявою про включення до Реєстру, не була до цього часу включеною до Реєстру, а також перевіряє відомості, зазначені в заяві та необхідні для внесення запису до Реєстру, шляхом звернення до відповідних органів, закладів, установ, організацій, зазначених у статті 22 цього Закону.
© 6. За наявності підстав, визначених частиною другою етапі 17 цього Закону, керівник органу ведення Реєстру видає письмове розпорядження про внесення відповідного запису до Реєстру. При цьому на підставі виборчої адреси визначаються номер територіального виборчого округу та номер виборчої дільниці, до яких віднесений виборець.
О 7. У разі включення виборця до Реєстру орган ведення Реєстру надсилає на виборчу адресу виборця довідку про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру. У довідці зазначаються персональні дані виборця, передбачені частиною першою статті б та частиною першою статті 7 цього Закону, а також дата його включення до Реєстру. Довідка підписується керівником органу ведення Реєстру та засвідчується ведення Реєстру веде облік осіб, яким цим органом видані довідки про включення до Реєстру. © 8. Керівник органу ведення Реєстру відмовляє у задоволенні заяви особи, зазначеної в частинах першій чи третій цієї етапі, з таких підстав:
1) якщо встановлено, що така особа не має права голосу;
2) якщо перевіркою, передбаченою частиною п'ятою цієї статті, виявлено невідповідність у змісті відомостей, зазначених у заяві та наданих відповідними органом, закладом, установою чи організацією;
3) якщо встановлено, що така особа вже включена до Реєстру за цією чи іншою виборчою адресою.
© 9. Особі, яка звернулася із заявою про включення до Реєстру, повідомляється у письмовій формі про відмову в задоволенні заяви із зазначенням вичерпного '• переліку підстав відмови. Таке повідомлення надсилається на адресу, зазначену в заяві як виборча адреса особи.
© 10. У разі відмови з підстави, передбаченої пунктом 3 частини восьмої цієї статті, у повідомленні, зазначеному в частині дев'ятій цієї статті, вказується виборча адреса, за якою ця особа внесена до Реєстру. Якщо відповідний запис було внесено до Реєстру цим органом ведення Реєстру, проте виборцю не було видано довідку про включення до Реєстру, зазначену в частині сьомій цієї статті, разом із повідомленням виборцю надсилається відповідна довідка на його виборчу адресу. Якщо запис про виборця було внесено до Реєстру іншим органом ведення Реєстру, у повідомленні вказується відповідний орган ведення Реєстру.
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.008Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |