Херсонські тролейбусники знову готуються до страйку
Ровесники «Ленінського прапора»-«Нового дня» — херсонські тролейбусники цієї весни, як і газета, теж відзначають піввіковий ювілей.
50 років тому практично щойно створена наша газета однією з перших привітала херсонців з відкриттям тролейбусної лінії. «Жителі Херсона кілька днів тому бачили на проспекті Ушакова тролейбуси. Шість таких машин надійшло з міста Енгельса. їх виготовили робітники заводу ім. Урицького. Незабаром тролейбусна лінія стане до ладу», — йдеться в матеріалі від 1 травня 1960 року. На жаль, нині журналістам «Нового дня» доводитеся писати частіше про невдачі, ніж успіхи херсонських електротранспортників.
— Останнього разу наші співробітники отримували зарплату у листопаді минулого року, — розповідає директор комунального підприємства «Херсонелектротранс» Сергій Костючок.—Основна проблема: держава не повною мірою компенсує збитки за перевезення пасажирів пільгових категорій. На початок березня сума заборгованості складає трохи більше 2,5 млн. гривень.
За словами Сергія Костючка, зіштовхнувшись сам на сам з проблемами, дирекція, тільки те й робить, ща займається канцелярією, пишучи листи до міськвиконкому, профільного міністерства, Кабміну тощо.
— Якщо найближчим часом нам хоча б частково не компенсують збитки, «Херсонелектротранс» страйкуватиме,—погрожує директор. — У середині квітня, коли розпочнеться навігація і пенсіонери масово завантажуватимуть транспорт, водії погрожують оголосити страйк і не виїхати з депо. З повагою ставимося до пенсіонерів, але ж і ми люди. А страйк — чи не єдиний спосіб звернути на себе увагу і хоча б сподіватися на допомогу.
На початку 1990-х автопарк «Херсонелектротрансу» налічував 160 тролейбусів, які щоденно обслуговували 13 маршрутів, з'єднуючи практично всі мікрорайони міста. Нині кількість маршрутів зменшилася удвічі, а на балансі підприємства—лише 90 одиниць техніки. Половині машин необхідний капремонт, в інших вже давно минув термін експлуатації.
Говорячи про майбутнє соціального транспорту, директор підприємства чи не найбільше хвилюється через недобір до школи водіїв. Уже кілька років поспіль курси відміняють через недостатню кількість бажаючих працювати. Навіть за нинішньої скрутної ситуації тролейбуси б курсували містом частіше, якби вистачало працівників.
— Останнього разу оголошували про набір водіїв у грудні. Група знову не зібралася, — зітхає Сергій Костючок. — На сьогодні нам катастрофічно бракує 50 водіїв тролейбусів і стільки ж кондукторів.
Важко знайти херсонців, які б погодилися йти працювати на підприємство, де не виплачують зарплату.
Колись популярний і успішний соціальний транспорт, загнаний державою,у глухий кут, схоже, готується відзначати 50-річний ювілей з простягнутою рукою.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |