ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Звіт голови районної ради Т.В. Яковини
15.03.2010 / Газета: Рідний край / № 11 / Тираж: 1147

Шановна громадо!

Ключові завдання, які вирішувала районна рада і я, як Голова Верхньорогачицької районної ради, визначені програмою економічного, соціального та культурного розвитку району на 2009 рік. І ми, не дивлячись на проблеми, спричинені вкрай нестабільною політичною ситуацією в нашій державі і які ще більше посилилися внаслідок світової фінансово-економічної кризи, намагалися не відходити від намічених цілей.

Ми старалися працювати на випередження негативних тенденцій, які розвивалися в соціально-економічній сфері вже з самого початку діяльності нинішнього скликання, поклавши початок системному підходу до вирішення основних проблемних питань. Наші підходи до формування районної політики прості і зрозумілі. Тут живуть люди, які при всій різноманітності своїх ідеологічних поглядів і політичних уподобань, хочуть для себе і своїх (близьких безпечних умов життя, впевненості в тому, що розвиток особистості можливий і підтримується суспільством, що на шляху до успіху кожного з нас не стоять чиясь алчність та непримиримість.

Ми або побудуємо наш загальний дім, зручний і приємний для всіх, або загрузнемо в склоках, образах, непорозуміннях. І тому ми твердо стоїмо на сторожі нашого загального добробуту, створеного працею наших попередників, примножувати його з допомогою добросовісного та ефективного управління і активної співпраці громадян нашого району, послідовно удосконалюючи, облагороджуючи районне середовище, відкрито і публічно оцінюючи досягнуте, формуючи позитивний настрій у кожного жителя району.

Звітуючи перед вами, хочу зазначити, що відповідно ,о Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» зусилля районної ради були спрямовані на забезпечення виконання повноважень, визначених законом, а саме: затвердження програми соціально-економічного та культурного розвитку району, цільових програм з інших питань, заслуховування звітів про їх виконання; затвердження районного бюджету, внесення змін до нього, затвердження звітів про його виконання; вирішення питань про передачу в оренду об'єктів комунальної власності, які перебувають в управлінні районної ради; вирішення в установленому законом порядку питань щодо управління об'єктами спільної власності, призначення і звільнення їх керівників; прийняття рішень щодо делегування районній державній адміністрації окремих повноважень районної зади; заслуховування звітів голови районної державної адміністрації, керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів про виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку, бюджету, рішень ради з зазначених питань; здійснення контролю за виконанням районною державною адміністрацією делегованих їй повноважень згідно зі статтею 44 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні»; вирішення інших питань, передбачених законодавством України та Регламентом районної ради.

Я можу впевнено сказати, що діяльність районної ради 5ула спрямована у звітному періоді саме на вирішення питань економічного і соціального розвитку району, стабілізації суспільно-політичної ситуації, а рішення, прийняті районною радою, мають один намір — відповідати інтересам громади.

Депутатський корпус довів свою здатність працювати чітко, продуктивно, виважено приймати рішення. У районній раді працює 35 депутатів. Майже всі — висококваліфіковані авторитети, люди з великим життєвим досвідом, компетентні у політичній діяльності, розв'язанні економічних і соціальних проблем. Серед них: Романій М.Д., — Новікова Л.О., Рибіна Н.П., Бєлявцев В.Я., Щербак А.В., КузьменковО.В., Ковеза І.В., Маповічко В.І., Коротун В.О., Земба С.И., Синьоокий М.І., Кондрацов М.Д., Таран Г.П. Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою ефективної роботи ради на II сесії районної ради V скликання у травні 2006 року затверджено регламент районної ради, склад постійних комісій, яких на сьогодні налічується 4, та президію районної ради, до складу якої увійшли голови постійних комісій, керівники двох депутатських фракцій.

Депутати від Партії регіонів ініціювали створення коаліції більшості в районній раді «За добробут району», колективу однодумців, налаштованих на конструктивну роботу. До неї увійшли: депутатська фракція Партії регіонів, депутати від Комуністичної партії України, Соціалістичної партії України, Селянської партії України, Блоку Литвина, Блоку «Не так».

Основною формою роботи районної ради є проведення пленарних сесійних засідань та засідань постійних комісій. У звітному періоді проведено 6 сесій районної ради, розглянуто 73 питання, прийнято 71 рішення районної ради. Затверджено 3 галузеві програми. А всього на контролі районної ради — виконання 40 районних програм.

Стало нормою, що попередньо сесійні питання розглядаються на засіданнях постійних комісій та президії районної ради, і тільки за їх висновками і пропозиціями опрацьовані питання вносяться до порядку денного сесії. В результаті такої попередньо проведеної роботи пленарні сесійні засідання проходять достатньо чітко. На сесіях заслуховувались інформації про хід виконання програм, які були затверджені рішеннями сесії попереднього скликання. Не менш важливим були і питання внесення змін та доповнень до програми соціального, економічного та культурного розвитку району, районного бюджету; заслуховувались звіти щодо їх виконання.

Сукупність проблем, які накопичились в агропромисловому комплексі, спонукали депутатів тримати на постійному контролі питання цієї галузі: на XIV сесії було заслухано інформацію щодо стану справ в агропромисловому комплексі району в зв'язку з посухою, про списання регіональних боргів сільгосптоваровиробниками району.

З метою оптимального вирішення проблемних питань житлово-комунального господарства за ініціативою депутатів від Партії регіонів рішенням XVI сесії V скликання було надано дозвіл центральній районній лікарні на забезпечення водопостачанням жителів вулиці Комсомольська; рішенням XXX сесії було прийнято звернення депутатів районної ради до ПП ФПК «НафтоГазСервіс» щодо прискорення робіт по завершенню будівництва четвертої черги вуличних розподільчих газових мереж смт Верхній Рогачик.

На сесіях особлива увага приділялась питанням спільної власності територіальних громад району, які завжди жваво обговорювались, адже комунальна власність є матеріальною основою місцевого самоврядування.

Відповідним рішенням районна рада затвердила перелік питань для розгляду на сесіях, засіданнях президії та постійних комісій районної ради на 2009 рік. Саме тому, що економічна, соціальна сфера та бюджет — три головні домінанти розвитку району, районний бюджет та програма економічного, соціального і культурного розвитку району на 2009 рік є питаннями, які були розглянуті і затверджені на XXVIII та XXIX сесіях районної ради.

Відповідно до рішення II сесії районної ради V скликання від 12 травня 2006 року № 5 утворено президію районної ради. До її складу входять: голова, заступник голови, голови постійних комісій та керівники двох депутатських фракцій районної ради. На сьогодні у складі президії 8 депутатів.

У 2009 році проведено 7 засідань президії районної ради, на яких щоквартально розглядалися питання щодо виконання програми економічного, соціального та культурного розвитку району та районного бюджету, а також питання, які вносилися на розгляд сесії районної ради, у тому числі зміни до галузевих програм районного бюджету та інші питання.

У січні 2009 року на засіданні президії було розглянуто питання про прийняття до спільної власності територіальних громад району Верхньорогачицької районної аптеки № 34; у травні — питання щодо підтримки звернення депутатів Нікопольської міської ради з приводу пропозиції до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких Законів України щодо впорядкування питань соціального захисту населення, яке проживає в зонах спостереження підприємств з видобування уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами»; у серпні — «Про списання боргів по бюджетних позичках з районного бюджету». При цьому, поряд з питаннями, зініційованими депутатами та громадськими організаціями, значне місце посідають питання, внесені на розгляд райдержадміністрацією та її підрозділами. Проблемні питання потім виносяться на розгляд сесії районної, селищної і сільських рад.

Повинен відзначити, що за фаховим рівнем депутатський склад V скликання сильний і забезпечує досить дієву роботу постійних комісій районної ради. Тому ми наполегливо працюємо над іміджем, депутатського корпусу шляхом проведення спільних, у тому числі й виїзних засідань комісій. До цієї роботи залучаються також фахівці, керівники та спеціалісти районного рівня. Слід зазначити, що керівництво управлінь і відділів райдержадміністрації активно співпрацює з постійними комісіями районної ради.

Чому акцентуємо увагу на роботі постійних комісій? Справа в тому, що саме вони є головною школою депутатів, тими робочими органами, через які до управління і вирішення найактуальніших і найскладніших проблем району залучається громадськість, представники різних структур влади, лідери політичних партій. Саме в роботі постійних комісій депутати районної ради реалізовують свої депутатські повноваження.

Постійна комісія районної ради мандатна з питань депутатської діяльності та етики, гуманітарної політики, законності та правопорядку (голова комісії Маловічко Валентина Іванівна) протягом звітного періоду вирішувала віднесені до м компетенції питання, пов'язані із розвитком галузей освіти, культури, фізичної культури і спорту, працювала над створенням правових, організаційних умов діяльності депутатів районної ради.

Протягом 2009 року проведено 5 засідань постійної комісії, напрацьовано 4 висновки та рекомендації. На комісію покладено контроль за виконанням 13 цільових програм. Результатом роботи комісії є 5 питань, внесених до порядку денного сесії районної ради та 5 рішень сесій районної ради з цих питань. Комісія регулярно здійснює аналіз активності депутатів на засіданнях сесій, президій, постійних комісій. У 2009 році найактивніше працювали депутати: Романій М.,Ц, Новикова Л.О., Коротун В.О., Маловічко В.І., Синьоокий М.І., Кузьменков О.В., Бєлявцев В.Я., Гулак С.М., Зубач С.Є., Кондрацов М.Д., Рибіна Н.П., Таран Г.Д., Ковеза І.В., Щербак А.В., Нестеренко Г.І., Курін В.С., Земна С.И.

Зокрема пильну увагу депутати приділяли питанням розвитку освіти, культури, оскільки гуманітарна сфера охоплює чималу низку питань. Так, за ініціативи депутата районної ради від Партії регіонів Романія М.Д. рішенням V сесії було утворено тимчасову контрольну комісію по перевірці готовності загальноосвітніх шкіл району до нового навчального року; за ініціативи депутатів від Соціалістичної партії України Земби С.Й., Ковези І.В. рішенням XXXII сесії утворені дві тимчасові комісії з метою вивчення питання щодо продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім в торгівельній мережі району та щодо доцільності запровадження та розвитку «зеленого» туризму в районі.

За пропозицією депутатів районної ради на VI сесії було заслухано звіт начальника відділу освіти райдержадміністраціі щодо готовності закладів освіти до роботи в зимовий період та освоєння коштів, виділених на виготовлення проектно-кошторисної документації по газифікації закладів освіти району. У лютому 2009 року комісія була ініціатором проведення виїзного засідання на базі селищної ради. Така форма роботи сприяє широкому спілкуванню депутатів між собою, гуртує їх як колектив однодумців, а також дозволяє проаналізувати стан виконання рішень районної ради на місцях, оперативно розглянути актуальні питання, пов'язані з життям територіальних громад. Крім того, подібні засідання, як правило, відбуваються в розширеному складі. А це дає можливість залучати до вирішення проблем депутатів місцевих рад, ураховувати їх пропозиції. Такий підхід є по-справжньому методичною допомогою депутатам місцевих рад, які вчаться організації і проведенню подібних засідань.

Постійна комісія районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету і фінансів та спільної власності територіальних громад району (голова Таран Галина Петрівна) здійснювала розгляд проектів програм економічного, соціального та культурного розвитку району, цільових програм, районного бюджету та постійно контролювала їх виконання. На засіданнях комісії розглядалися та доопрацьовувалися відповідні документи щодо поточного та перспективного планування економічного розвитку району, визначення пріоритетних напрямів діяльності. У 2009 році було проведено 8 засідань комісії, розглянуто 68 питань. З кожного питання були чітко сформовані висновки та рекомендації, що допомагало вирішувати їх на засіданнях сесій районної ради. Основними з них були: про виконання програми економічного, соціального, культурного розвитку району та виконання районного бюджету, (таких питань було 8); про внесення змін до рішення районної ради від 21 січня 2009 року № 233 «Про районний бюджет на 2009 рік (7 рішень); про клопотання перед обласною радою та обласною державною адміністрацією про виділення коштів для проведення аварійно-відновлювальних робіт системи водопостачання сіл Первомаївка і Пролетарій Верхньорогачицького району; про надання в оренду приміщень спільної власності територіальних громад району (10 питань).

На XXIX сесії V скликання було розглянуто подання районної державної адміністрації щодо оптимізації стаціонарної медичної допомоги в районі та звернення лікарів ЦРЛ з даного питання. В результаті цього було утворено тимчасову контрольну комісію з вивчення вищезазначеного питання. Опрацьовуючи питання скорочення ліжко-місць у стаціонарних відділеннях ЦРЛ, депутатська комісія встановила, що саме скорочення 15 ліжко-місць не призведе до скорочення чисельності медперсоналу, а при можливому скороченні 15 ліжко-місць видатки на продукти харчування та медикаменти, згідно запланованих коштів на 2009 рік, на 1 ліжко-день незначно збільшаться. Тому районна рада вирішила вважати недоцільним скорочення 15 ліжко-місць ЦРЛ. Порекомендували центральній районній лікарні здійснювати аналіз ефективності роботи та навантаження медичних працівників та привести штатний розпис у відповідність.

Постійна комісія з питань агропромислового комплексу, земельних відносин, природних ресурсів та екології (голова Сидорякін Іван Іванович) тримала на контролі хід виконання цільових програм, що віднесені до їх компетенції, а саме: програму соціального та культурного розвитку району на 2009 рік в частині виконання показників по сільському господарству-програму «Питна вода Верхньорогачицького району на 2006-202О роки»; програму приватизації (викупу) земельних ділянок несільськогосподарського призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Верхньорогачицького району на 2008-2009 роки та інші.

Протягом 2009 року комісія провела 4 засідання, розглянула низку питань та звернень громадян. Особливу увагу депутати-аграрії приділяли стану справ посіву, збирання і реалізації зернових, заходам з підготовки та проведення осінньо-польових робіт. За ініціативи членів комісії щорічно на сесіях, президії та постійній комісії розглядалися питання виконання районною державною адміністрацією делегованих районною радою повноважень в частині ефективного використання землі та природних ресурсів місцевого значення на території району.

У центрі уваги постійної комісії районної ради з питань соціального захисту населення, ветеранів війни і праці, охорони здоров'я, молоді, яку очолює Щербак Анатолій Володимирович, перебувають питання контролю галузевих програм, забезпечення в межах своїх повноважень соціального захисту малозахищених верств населення, вирішення широкого кола питань щодо розвитку галузі охорони здоров'я, збереження мережі лікувально-профілактичних закладів та створення належних умов в них для надання доступної і якісної медичної допомоги, вирішення питань щодо реалізації молодіжної політики тощо.

Перш за все, комісія спрямовувала свою діяльність на вивчення, коригування, внесення доповнень в проекти районних цільових програм, наданих районною державною адміністрацією, та на контроль за ходом виконання рішень комісії, президії сесій районної ради. Проведено 6 засідань комісії, розглянуто 51 питання. Основні з них про хід виконання районних програм: забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, допомоги та лікування ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2004-2008 роки; відпочинку та оздоровлення дітей на період до 2009 року; «Здоров'я нації» на 2002-2011 роки; підтримки сім'ї на період до 2010 року; зайнятості Верхньорогачицького району на 2008-2009 роки; подолання дитячої бездоглядності і безпритульності на 2006-2010 роки; розвитку архівної справи в районі на 2006-2010 роки. Підготовлено і вироблено 5 проектів рішень на засідання сесій та 7 — на засідання президії районної ради.

На контролі постійної комісії знаходиться 18 районних програм, такі як: протидії захворюванню на туберкульоз на 2007-2011 роки; розвитку фізкультури та спорту в районі на 2007-2011 роки; розвитку системи реабілітації та трудової зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями, психічними захворюваннями та розумовою відсталістю на період до 2011 року; «Молодь Херсонщини» на 2008-2012 роки та інші.

Голова комісії спрямовує роботу таким чином, щоб була швидка реакція на проблему, яка виникла, та її поступове вирішення. Так, розглядаючи питання щодо виконання програм забезпечення реалізації Стратегії подолання бідності в районі 2001-2002, 2003-2004, 2005-2009 років, «Ветеран» на 2006-2010 роки, соціального захисту інвалідів на 2006-2010 роки, поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2008-2012 роки, проведення призову та приписки призовників, які приписані та приписуються до призовної дільниці Верхньорогачицького району на період 2007-2010 років, члени постійної комісії провели виїзне засідання на базі Зеленівської сільської ради спільно з членами профільної комісії та виконавчого комітету даної ради. Така форма роботи дає змогу простежувати, по-перше, загальний настрій населення, по-друге, володіти достовірною інформацією про болючі проблеми того чи іншого села, по-третє, поповнювати банк даних найбільш незахищених верств населення з метою їх соціального захисту.

У своїй повсякденній діяльності районна рада приділяє постійну увагу зміцненню взаємодії з райдержадміністрацією у вирішенні найважливіших питань. Цілий ряд запланованих заходів упроваджується в життя спільними рішеннями голів ради і держадміністрації, організовується також їх спільне виконання і контроль. Таке поєднання зусиль дає змогу в стислі терміни вирішувати складні життєві проблеми, досягати конкретних результатів.

Голова районної державної адміністрації, його заступники, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації постійно запрошуються для участі у засіданнях постійних комісій, президії районної ради та роботі сесій районної ради.

Уже ввійшло в практику роботи проведення сходів громадян у селищній та сільській радах зачастю голів ради і райдержадміністрації та керівників районних служб. Слід зауважити, що такі сходи громадян у населених пунктах району добре сприймаються людьми. Вони дають можливість не тільки володіти інформацією про ситуацію, що склалася, а й активно на неї впливати та здійснювати прийоми громадян на місцях.

Для координації дій та підвищення ефективності роботи щопонеділка проводиться апаратна нарада при голові райдержадміністрації за участю голови районної ради, де підбиваються підсумки роботи за тиждень, визначаються нові завдання та перспективи. На мою думку, це забезпечує широкою інформацію працівників про діяльність обох органів місцевої влади, унеможливлює дублювання в роботі, а подвійний контроль підвищує дисципліну, відповідальність за доручену справу.

Узгодження дій місцевих органів самоврядування різного рівня здійснюється відповідно угод, укладених між районною та селищною і сільськими радами. Дія угоди — це одна з найбільш ефективних форм і методів роботи щодо забезпечення зв’язків з територіальними громадами. Зокрема, передбачено співпрацю за такими напрямками роботи, як: надання методичної допомоги в питаннях здійснення повноважень місцевих рад, узагальнення та поширення досвіду їх роботи, підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування. Виконання угоди сприяє активізації діяльності як районної ради, так і сільських, селищної рад у виконанні повноважень, передбачених чинним законодавством.

Одним із напрямків діяльності районної ради є надання практичної допомоги сільським, селищній радам в організації їх роботи. Для цього в районній раді відпрацьована система навчання місцевих голів та секретарів селищної та сільських рад, а також навчання депутатів районної ради: щомісячно проводяться сємінари-навчання, семінари-наради із залученням широкого спектру служб району. Це сприяє не тільки підвищенню рівня знань з нормативно-правової та законодавчої бази, необхідних для реалізації наданих радам прав і повноважень, а й більшій інформованості з проблем сьогодення, згуртуванню депутатського корпусу та працівників органів місцевого самоврядування. План навчання складається на рік. Крім того, шляхом опитування аудиторії, яка запрошується на навчання, з'ясовується, які питання бажають заслухати на наступному навчанні, потім висвітлюємо їх. Тобто коригуємо план навчання, долучаючи цікавлячі теми.

Наступна форма — робота депутатського корпусу, організована таким чином, що депутати районної ради беруть активну участь не тільки в роботі сесій та галузевих комісій районної ради, а й у роботі сесій селищної та сільських рад, де є безпосередніми помічниками у вирішенні питань спільно з депутатами місцевих рад та головами територіальних громад. Завдяки такій тісній співпраці депутати районної ради добре знають запити виборців, інформують про це раду, допомагають їх вирішувати. Цим самим здійснюють зв’язок органів місцевого самоврядування з населенням району, напрацьовують нові стилі і методи роботи депутатського корпусу.

Окрім того, в районній раді розроблено спільно з депутатами та затверджено графік особистого прийому громадян депутатами районної ради. Для зручності мешканців у приміщенні районної ради виділено кімнату для прийому громадян депутатами Верховної Ради, обласної і районної рад. Також депутати районної ради проводять прийом громадян за місцем своєї безпосередньої роботи, це теж дає свої позитивні результати та переваги. Графіки прийому громадян депутатами друкуються в районній газеті «Рідний край» щороку, крім того в установах та організаціях району, де працюють депутати районної ради, така інформація розміщена на стендах закладів.

Однією з ефективних форм контролю районної ради є робота по реагуванню на критичні зауваження та пропозиції, висловлені депутатами районної ради та запрошеними на сесіях. З метою своєчасного реагування вони узагальнюються, визначаються терміни та розробляються заходи по їх виконанню і надсилаються до виконавців. У встановлені терміни збирається інформація щодо виконання критичних зауважень та пропозицій, надсилається особі, яка їх висловила. При потребі такі питання виносяться на розгляд сесії.

У роботі сесій, президії, постійних комісій районної ради систематично беруть участь керівники управлінь і організацій району, політичних партій та громадських об'єднань району, чим забезпечується прозорість засідань.

Питання гласності, прозорості в роботі районної ради є одним з ключових моментів відкритості дій влади в районі.

І нарешті, з метою більш широкого залучення населення до вирішення важливих проблем суспільства, сіл, селища, району, ознайомлення із новими законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, а також про діяльність Верхньорогачицької районної ради створено спеціальний стенд, який розміщено у приміщенні районної ради, що містить таку інформацію.

Розуміючи важливість гласності, прозорості, відкритості у роботі органів місцевого самоврядування, налагоджена тісна співпраця з місцевою газетою»Рідний край», на шпальтах якої друкуються матеріали пленарних засідань районної ради, її постійних комісій, звіти депутатів всіх рівнів, селищного та сільських голів перед виборцями, порушуються проблемні питання місцевого самоврядування, соціально-економічного розвитку району.

Особливу увагу районна рада приділяє роботі із зверненнями громадян. У 2009 році до районної ради надійшло 14 звернень. На особистому прийомі у голови районної ради побувало 6 відвідувачів, у заступника голови — 5. За допомогою до районної ради переважно звернулися найменш соціально-захищені категорії громадян, люди похилого віку. Однією з домінуючих тематик звернень громадян залишається проблема соціального захисту населення. Переважна частина звернень стосується питань житлово-комунального господарства, відключення електроенергії та інші.

Пропозиції, заяви і скарги громадян, що надходять до районної ради, розглядалися і направлялися відповідно до чинного законодавства України для вирішення питань, порушених у них, на розгляд відповідними органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяння здійсненню взаємодії з територіальними громадами, органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування здійснює виконавчий апарат районної ради.

Сьогодні в апараті районної ради працює 9 посадових осіб, з них 7 з вищою Освітою, і навчається в Дніпропетровському регіональному інституті Національної академії державного управління при Президентові України. У центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, удосконалив свій професійний рівень 1 працівник виконавчого апарату. За кожною постійною комісією районної ради закріплено працівника виконавчого апарату, який допомагає у підготовці питань, вивчає ситуацію на місцях, займається організаційно-методичним, інформаційним забезпеченням діяльності комісії.

Виконавчий апарат районної ради тісно співпрацює з селищною та сільськими радами. Надає їм методичну та практичну допомогу, взаємодіє згідно Угод про співпрацю.

Посадові особи районної ради, відповідно до Закону України Про місцеве самоврядування в Україні забезпечують здійснення радою повноважень, наданих їй Конституцією України та іншими законами.

Шановна громадо!

Звичайно ж, в роботі є недоліки, далеко не все вирішується на належному рівні. Зрозуміло, що далеко не все у повсякденному житті виходить так, як це потрібно і як бажалося б. Порад з реальними здобутками маємо суттєві втрати, упущення і просто недоробки. Є ряд проблем, які на місцях не в змозі вирішити самостійно.

Депутати місцевих рад — це повноважні представники народу, бо всі вони обираються одними і тими ж виборцями. Тому, всі самоврядні органи, від маленького села до столиці, від сільської ради до Верховної Ради — це єдиний народний орган влади. Якщо хочете — єдине самоврядування.

Успіх чи не успіх їх діяльності ґрунтується з одного боку, на міцному фундаменті законів, з другого — на ініціативній, творчій роботі людей, збагачених кращим досвідом.

Щоденна робота полягає в тому, щоб зрушити з місця проблеми, щоб знайти бодай найменшу можливість змінити на краще життя і труд людей похилого віку, підтримати молодь у и прагненні зростати і набувати освіту, забезпечити нормальні умови існування дітям-сиротам, інвалідам, багатодітним сім'ям. Адже там, де дбають про людину, легше знаходити спільну мову, приходити до одностайної думки у вирішені найскладніших питань.

Турбота і піклування про людей, практична допомога у вирішенні їхніх життєвих потреб — визначальний напрям діяльності районної ради і органів місцевого самоврядування, що вселяє в людей оптимізм, віру і надію, сприяє довірі до місцевої влади, зміцненню держави.

Кожний із нас приходить у цей світ заради добробуту і краси. Для цього и будуємо Україну багатою і красивою, адже ми того варті.

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту