ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Служба на кожний день
15.03.2010 / Газета: Вісник Олешшя / № 21-22 / Тираж: 3416

15 березня — День працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування

Здається, ніщо не спонукає нас, міську територіальну громаду, відчувати себе однією великою сім'єю, а місто — нашою спільною домівкою, як відлагоджена робота усіх комунальних служб. Але й негаразди в ній даються взнаки відразу. Тому і відзначення 15 березня Дня працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування — чи не найс-лушніший привід поговорити про спільні проблеми. Перший заступник Цюру-пинського міського голови Микола Ко-лес'янкін на наше прохання характеризував стан у такій потрібній городянам службі стримано і відповідально:

- Основа нашої комунальної служби у всіх, гадаю, на слуху, і через її нагальну необхідність кожному жителю міста, і, що дається взнаки, не завжди повну відповідність нашій затребуваності. Йдеться про міські комунальні підприємства «Цюрупинськ-комунгосп», «Водоканал», «Цюрупинськтеплокомуненерго», «Теплотехнік», «Цюрупинськ-сервіс». Гадаю, всім нам очевидна необхідність в серйозному реформуванні житлово-комунального господарства. Це проблема загальнодержавна і, сподіваюсь, що відтепер загальнодержавна підтримка у приведенні до повної відповідності часу всіх комунальних служб буде наділі. Як і у вдосконаленні нашої загальноміської служби знизу. Ми ж тут живемо і мало не щодня відчуваємо на собі комунальні проблеми.

Тому і депутатський корпус міськради, і виконавча влада впритул прагнуть підійти до вирішення назрілих проблем. Після відходу снігової зими це не тільки впорядкування доріг, місць громадського користування (це зараз найперше), а й утримання наших комунальних мереж і, звичайно, житлового фонду. Що стосується останнього, то це, передусім, проблемні багатоквартирки, ремонт їх дахів, під'їздів і багато чого іншого.

Особливої гостроти набули проблеми у житлі типу гуртожитків — Промислова, 1, Крилова, 169, Крилова, 173. Ситуацію загострюють і проблеми з їх приватизацією, коли виникає чимало суперечок по утриманню спільних місць користування. На все про все, особливо на утримання будинків з чималим строком експлуатації, потрібні значні кошти. Поки що ж через затримку з прийняттям загальнодержавного бюджету немає бюджету міського. Впевнений, що з приватизацією житла, квартир у багатоповерхівках, зміниться і ставлення власників житла до збереження місць загального користування у великих будинках. Розпочато створення у таких будинках товариств власників і його аналогів. Є приклади, коли жильці своїм коштом облаштовують свої під'їзди. Це добрий початок.

Взимку, як завжди, відчутною була (і до кінця опалювального сезону залишається) робота тепловиків. І «Цюру-пинськтеплокомуненерго», і «Теплотехнік» загалом подавали тепло безперебійно. Певні проблеми з теплопостачанням поки що не вирішені на Промисловій, 1. Але займаємося цим впритул. Будемо вишукувати кошти на реконструкцію тепломереж на Житлоселищі.

Зважено намагаємося підходити до формування тарифів на комунальні послуги. Всім очевидна залежність надавачів послуг від зростаючих цін на енергоносії, з одного боку, і, з іншого, все-таки замалі мінімальні пенсії і зарплати. Тут потрібна допомога держави, на яку реально очікуємо. Потрібні і зміни у Житловому кодексі, аби реально впливати на далеко не бідних мешканців квартир, котрі просто ухиляються від розрахунків за отримані послуги. Будемо робити все тепер уже в нових соціально-економічних умовах, щоб і послуги були лише якісними, і розрахунки за них споживачів вчасними.

Реформуючи наше комунальне господарство, радитимося з городянами, публічно обговорюватимемо загальноміські проблеми, в тому числі і з допомогою «Вісника Олешшя». Я особисто готовий до цього.

Через нашу газету і вітаю від громади цю таку необхідну на кожний день службу. Згодьтеся, коли в наших домівках тепло і світло, затишно і гаразд з усіма оплаченими послугами, які реально маємо, ніби й не помічаємо комунальників. А коли щось негаразд, вони відразу приходять на пам'ять. Тож хай у нас буде частіше необхідність згадувати сумлінних працівників цієї служби добрим словом!

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.006
Перейти на повну версію сайту