20 квітня дачні теплоходи не вийшли на маршрути
Жоден з 9 робочих суден, які здійснюють перевезення херсонських пасажирів на дачні ділянки, з вівторка не виходять з річкового порту. Це не страйк і не акція протесту. Просто у державного підприємства «Адміністрація річкових портів» закінчилося... пальне.
— Лише за цьогорічну навігацію нам винні 248 тисяч гривень невідшкодованої компенсації з державного бюджету. Грошей немає і не буде. Влада навіть не знає, на коли обіцяти відшкодування. Країна живе без державного бюджету, — розповідає начальник Нижньодніпровського представництва державного підприємства «Адміністрація річкових портів» Микола Філін. — У мене була екстрена зустріч з губернатором області, мером Херсона, їхніми заступниками та іншими посадовцями. Усім повторював одне: грошей на пальне немає.
За словами Миколи Філіна, аби вирішити проблему, влада пообіцяли виписати гарантійні листи. Мовляв, ви знайдіть кошти, наприклад, взявши у когось в борг, а щойно бюджет приймуть, необхідну суму миттєво перерахують.
— Ми — державне підприємство. У будь-кого в борг брати не можемо. А з гарантійними листами у баках далеко не допливеш, — продовжує начальник представництва. — Тому пропонуємо інший шлях: негайно вимагати з держбюджету 81 тисячу гривень заборгованості за минулорічну навігацію. Цих коштів вистачить, щоб організувати перевезення пасажирів хоча б протягом травневих свят. А там, можливо, вже й бюджет буде.
Спрогнозувати, коли річковий транспорт знову вийде на маршрути, Микола Філін не береться, тому просить вибачення у городян, котрі вимушено залишилися на дачах на кілька днів, хоча й не планували.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |