ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Закладено новий термінал
22.04.2010 / Газета: Новий день / № 17 / Тираж: 36600

Містобудівна рада Херсона погодила проектну пропозицію переможця тендерного конкурсу — компанії «Укрхліббуд» (м. Одеса) щодо будівництва на території Херсонського морського торговельного порту зернового комплексу, розрахованого на одночасне зберігання 24 тисяч тонн зерна.

На мітинг зібрався весь колектив порту.

ГЕНЕРАЛЬНИЙ підрядник одержав усі дозвільні документи на будівництво об'єкта, вартість якого оцінюється в 31,3 млн. гривень, — повідомив «НД» начальник Херсонського морського торговельного порту Андрій Єгоров. — На тендерних засадах «Укр-' хліббуд» уклав також договори з субпідрядними організаціями, залученими до будівництва.

Зерновий комплекс — це 11 елеваторних ємностей заввишки до ЗО метрів, діаметром від 10 до 17 метрів, об'єднаних транспортними галереями, якими рухатиметься зерно. В комплекс входитимуть також суднозавантажувальна машина, побудована безпосередньо на причалі, та вузол приймання зерна, здатний одночасно приймати вантажі як залізничним, так і автомобільним транспортом. Продуктивність розвантаження залізничних вагонів — 350 тонн на годину, автомобілів — 250.

Загальна площа перевантажувального комплексу 0,52 гектара. Об'єкт відповідатиме всім екологічним нормам і будуватиметься в два етапи: перший — передбачає будівництво завершеного технологічного циклу з приймання, збереження та відвантаження зерна на судна; другий — будівництво додаткових ємностей для збільшення обсягів перевалки зерна. Завершення першого етапу будівництва заплановане на 29 вересня 2010 року, другого — на кінець грудня.

Урочиста церемонія початку будівництва нового зернового комплексу пройшла для багатьох несподівано, адже за допомогою спеціальної машини першу палю не забили в ґрунт, а вдавили під великим тиском. Процесом керували вручну — через пульт управління, виведений зкабіни оператора. Багатометрова залізобетонна паля увійшла в землю, наче ніж у масло, за 8 хвилин. Проектом передбачено, що для зведення всього комплексу їх буде потрібно 260.

— Будівництво зернового комплексу здійснюватиметься виключно за рахунок власних коштів порту, — підкреслив Андрій Єгоров. — Новий об'єкт стане пер-шим кроком до реалізації генеральної схеми розвитку Херсонського МГП до 2015 року, яка передбачає освоєння лівого берега Дніпра, де розташовані два затони порту. Планується побудувати там сучасні термінали й причали, прокласти до них залізничну колію з Цюрупинська. Все це дозволить більш ніж удвічі наростити обсяги переробки вантажів, створити нові робочі місця для херсонців і цюрупинчан, збільшити відрахування до державного і місцевих бюджетів.

Херсонський морський торговельний порт протягом минулого року інвестував у розвиток своїх основних фондів 23,3 млн. грн. власних коштів, а до бюджетів усіх рівнів перерахував 64 млн. грн.

Автор: Анатолій ЯІЦЬКИЙ


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.008
Перейти на повну версію сайту