Якщо автоперевізник не виконує своїх обов'язків, його маршрут мають передати іншим
Для учасника Великої Вітчизняної війни Анатолія Дудні-ченка з Нової Каховки кожна поїздка до села Миколаївки стає справжнім випробовуванням. «Через великий потік пасажирів на маршруті цей автобус люди постійно беруть штурмом, — розповідає Анатолій Потапович. — Сам він дуже маленький, місць для сидіння лише 2|р, тож на платформі люди лізуть одне одному на голови. Ніхто не помічає пасажирів похилого віку, жінок з маленькими дітьми — сильніші штовхають слабших і рвуться до дверей. Потім битком набитий автобус вирушає в путь. Старі бабусі, притиснуті до стін, хрестяться і молять: «Хоча б не перевернувся — інакше живими ніхто не залишиться». Переповнені автобуси постійно проїжджають біля будівель ДАІ, міліції, і ніхто не зупиняє водія, все увійшло у систему! Невже ж важко пустити на маршруті кілька автобусів і вирішити проблему?».
Чимало претензій на роботу автобусів висловлюють і жителі Бериславського району. «В робочі дні часто неможливо доїхати до лікарні, дістатися до роботи, — зазначили місцеві ветерани під час традиційної зустрічі з керівництвом району. — Також мають місце конфлікти з водієм на маршруті Нова Каховка — Качкарівка. 9 квітня посеред дороги він висадив пенсіонерку і двох жінок лише за те, що на автостанції їм видали неправильні квитки».
За словами голови Бериславської райдержадміністрації Володимира Стеценка, качкарівський маршрут обслуговує ПП Гридасов. «Сподіваюся, управління промисловості, транспорту та зв'язку облдержадміністрації врахує це при проведенні наступного конкурсу на визначення перевізника на даному маршруті», — додав він.
У свою чергу заступник голови правління ВАТ «Бериславське АТП-16537» Наталя Кулєшова не погоджується з тим, що в робочі дні з Берисла-ва важко виїхати:
— Крім суто міських маршрутів людей підвозять автобуси рейсом на Зміївку, Новобери-слав, Шляхове, Новорайськ, тож до лікарні або в район сир-заводу дістатися не проблема. Проблема є в іншому: більшу частину пільговиків ми возимо за власний рахунок, адже держава не відшкодовує всіх витрат. Але навіть на «платних» пасажирах ми багато не заробляємо. Так, якщо у Новій Каховці проїзд у міському транспорті коштує 1,75 грн., то у нас — 1,25 грн. І це при тому, що довжина маршрутів у нас набагато більша.
— Автостанції не відповідають за роботу автотранспорту, наше завдання — організувати посадку пасажирів, — додає начальник каховського куща TOB «Херсонавтотранс» Володимир Воронюк. — Дійсно, трапляється, що автобуси переповнюються — особливо напередодні свят або вихідних. Проте автотранспортні підприємства не безрозмірні і не мають додаткового транспорту. Але якщо пасажири хочуть гарантовано виїхати якимось автобусом, їм потрібно завчасно придбати квиток у касі.
Також Володимир Воронюк нагадав, що згідно з постановою Кабінету Міністрів, усі пільговики, щоб отримати «безоплатний» квиток, мають обов'язково сплатити станційний і страховий збір. «Питання це дуже болюче, але Ми всі зобов'язані виконувати закон, прийнятий нашою державою», — підкреслив він.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |