Скільки витратив держбюджет на утримання місцевих держадміністрацій області за 2009 рік?
Згідно з лімітами, доведеними Міністерством фінансів України на 2009 рік, обсяг витрат на фінансове забезпечення місцевих державних адміністрацій по загальному фонду державного бюджету (з урахуванням змін) склав по Херсонській області 65115,7 тис. грн, у тому числі на заробітну плату з нарахуваннями — 60248,9 тис. грн, на поточне утримання установ — 2337,9 тис. грн, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв — 2528,9 тис. грн.
За звітними даними у 2009 році на вказані цілі до області надійшло 64231,4 тис. грн. Із загальної суми на оплату поточних видатків з утримання установ (оплата транспортних послуг, послуг зв'язку, видатки на відрядження, господарчі витрати та інші) спрямовано 1679 тис. грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв — 2422,9 тис. грн.
Уточнені планові призначення по спеціальному фонду за 2009 рік по місцевих державних адміністраціях становлять 3024,4 тис. грн, проведено видатків у сумі 2261,3 тис. грн.
У 2009 році Херсонській облдержадміністрації з резервного фонду державного бюджету згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 червня 2009 року №635-р «Про виділення коштів для проведення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що склалася на території Херсонської області внаслідок заморозків у квітні 2009 року» виділено бюджетних асигнувань у сумі 17 000 тис. грн. Зазначені кошти профінансовані у повному обсязі та відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 15 червня 2009 року №605 спрямовані на проведення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |