Подбаємо про ветеранів Великої Вітчизняної війни
Наближається 65-а річниця Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років. У зв'язку з цією датою в центральній районній лікарні та в підвідомчих лікувальних закладах створені умови для першочергового медичного обслуговування ветеранів війни, як при амбулаторному лікуванні, так і при госпіталізації в стаціонар. Забезпечено необхідними ліками ветеранів війни, які проходять стаціонарне та амбулаторне лікування за рахунок бюджетних коштів. Організовано надання кваліфікованої медичної допомоги ветеранам війни, які проживають в сільській місцевості, силами дільничних терапевтів та виїзних спеціалізованих лікарських бригад в населені пункти району.
У 2009 році в села району лікарі центральної районної лікарні зробили 103 виїзди. Забезпечено проведення щорічної диспансеризації ветеранів війни та праці. Забезпечено придбання медикаментів за пільговими рецептами для ветеранів війни та праці, слухових апаратів згідно з потребами, а також надання їм послуг із зубопротезування.
У 2009 році було охоплено комплексним медичним оглядом 693 ветерани війни — 94% від підлягаючого контингенту, проліковано в стаціонарі 410 ветеранів війни, в денних стаціонарах амбулаторно-поліклінічних закладів -127, вдома — 900. В обласному шпиталі у 2009 році проліковано 48 ветеранів війни. На пільгове лікування у 2009 році було використано 3948 гривень на медикаменти, на зубопротезування ветеранам війни — 3070 гривень.
За І квартал поточного року охоплено комплексним медичним оглядом 12 ветеранів війни, 10 учасників бойових дій, 110 учасників війни, 15 ветеранів, прирівняних до них за пільгами, 149 осіб похилого віку, проліковано в стаціонарі 3 ветерани війни, 4 учасники бойових дій, 32 учасники війни, 4 прирівняних за пільгами. В денному стаціонарі проліковані 1 ветеран війни, 1 учасник бойових дій, 14 учасників війни, 5 ветеранів, прирівняних до них за пільгами, 31 особа похилого віку, на дому проліковано 10 ветеранів війни, 15 учасників бойових дій, 65 учасників війни, 7 ветеранів, прирівняних до них за пільгами. На медикаменти за пільговими рецептами на лікування ветеранів війни виділено 266 гривень. Затверджено заходи до 90-річчя
з дня народження тричі Героя Радянського Союзу І.М. Кожедуба
У червні 2010 року виповнюється 90 років від дня народження Івана Микитовича Кожедуба — уславленого сина українського народу, тричі Героя Радянського Союзу. У зв'язку з цим голова райдержадміністрації затвердив план заходів щодо відзначення в районі 90-річчя з дня народження тричі Героя Радянського Союзу І.М. Кожедуба.
Планом заходів передбачається провести у навчальних закладах району виховні заходи, лекції, усні журнали, літературні вечори з вивчення військової та політичної діяльності І.М. Кожедуба, у бібліотеках та навчальних закладах — створення тематичних книжкових виставок, полиць, оглядів літератури.
Мета проведення заходів — виховання в молоді почуття патріотизму і поваги до історичного минулого українського народу.
Право на звернення громадян
Реалізація конституційних прав і свобод громадян є основними засадами розвитку демократичної, соціально-правової держави. Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян» гарантовано право громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення.
Для відділу (Верхньорогачицьке відділення) Великолепетиської МДПІ своєчасний та об'єктивний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетними напрямами роботи. З цією метою відділ (Верхньорогачицьке відділення) Великолепетиської МДПІ постійно забезпечує кваліфікований, неупереджений, об'єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, систематично аналізує стан цієї роботи. Також триває процес якісного вдосконалення різноманітних заходів щодо роботи з розгляду звернень громадян. З цією метою сектор МРР та звернень громадян постійно доводить інформацію про зміни в нормативно-правовій базі з питань оподаткування до відома громадськості через ЗМІ, проводять безкоштовні семінари для платників податків та консультують у встановленому порядку. Крім того інформація про роботу громадських приймалень та графіки прийому громадян розміщені на інформаційних стендах у державній податковій інспекції.
Власне з цією метою сектор масово-роз'яснювальної роботи та звернень громадян відділу (Верхньорогачицьке відділення) Великолепетиської МДПІ провів нараду 17.04.2010 р. з працівниками та проаналізовано стан роботи відділу (Верхньорогачицьке відділення) Великолепетиської МДПІ з розгляду звернень громадян. З початку 2010 року на розгляд до відділу надійшло 12 звернень, на всі звернення надано кваліфіковані відповіді без порушення термінів. Найбільша кількість звернень громадян стосується таких питань як: прибутковий податок з громадян, спрощена системи оподаткування, реструктуризація та погашення податкового боргу, щодо фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності, ухилення від сплати податків, щодо відмови від ідентифікаційних номерів, декларування доходів громадян та інші питання практичного застосування законодавства тощо. Повторних звернень громадян з одного й того самого питання не надходило.
З початку 2010 року посадові особи відділу (Верхньорогачицьке відділення) Великолепетиської МДПІ провели 14 прийомів громадян. Особисто начальник відділу — 6, інші посадові особи — 8 прийомів громадян.
Слід зазначити, що серед громадян, які зверталися до посадових осіб відділу (Верхньорогачицьке відділення) Великолепетиської МДПІ, під час прийомів були такі категорії: СПД — фізичні особи, СПД — юридичні особи, службовці, невизначені категорії.
Питання, які громадяни порушували на прийомах, стосувалися: прибуткового податку з громадян, спрощеної системи оподаткування, патентування та ліцензування, плати за землю, ПДВ, погашення податкової заборгованості, фінансово-господарської діяльності, контрольно-перевірочної роботи, працевлаштування.
Проте життя додає нові різноманітні проблеми і питання оподаткування . Відтак основними завданнями державної податкової служби і надалі залишаються своєчасне реагування на проблемні питання, порушенні у зверненнях громадян, виявлення причин, що їх породжують, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо попередження скарг на діяльність податкових органів.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.010Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |