У ці кризові часи у нашому житті так побільшало остраху і недовіри. Навіть люди, котрі намагаються жити по совісті, побачивши біля свого помешкання дільничного інспектора міліції, стають неспокійно-підозрілими: чи не трапилося чого, чи не знайшлися якісь претензії? А між тим, щоб попередити лихо, між дільничним та звичайними, без злих намірів, людьми мають бути довірливі, без надуманих острахів, стосунки, діляться начальник відділення дільничних інспекторів райвідділу міліції Сергій Кісіль та його заступник Дмитро Осінній. І сприймати людину у погонах, переконані співрозмовники, потрібно в інтересах кожного, як таку, що намагається за службовим обов'язком зробити людське життя безпечним. Бо головне завдання дільничного — не реагувати на біду, злочин, котрі сталися, а попередити їх.
Скільки недоброго визріває на очах, за сусідньою огорожею, а то й у власному помешканні, а вчасно зупинити зухвале нікому. Часто досить, переконані С.Кісіль та Д.Осінній, лише довірливо поділитися інформацією з дільничним. Зважте, не офіційно заяву написати і, чого бояться чимало людей, нажити собі ворогів, а попросити дільничного тільки йому відомим чином зреагувати на все.
Нерідко, розповідають керівники служби дільничних, сімейне лихо визріває, що зветься, в надрах. Від агресивного п'яного чоловіка дружина, рятуючись, простоює за хвірткою, чи ще десь, поки винний не засне, втихомирившись. А наступного дня подружжя мириться, як нічого не було. Кожна така сварка може стати останньою перед вчиненням злочину. Та оскільки для звичного до такого насильства у сім'ї громадянина все проходить без наслідків, то й стримати його в останню мить буде нікому. Добре, що, ставши оцевидцем таких з'ясувань стосунків, одна із сусідок, зателефонувала саме дільничному, з яким була у довірливих взаєминах.
Зараз, розповідають С.Кісіль та Д.Осінній, служба дільничних інспекторів міліції перебудовується так, щоб навіть колишні засуджені сприймали дільничного як порадника: і в намаганні працевлаштуватися, і в намірі жити по-новому. Будь-який візит дільничного потрібно сприймати не підозріло-лякливо чи й вороже, а щ намір попередити біду, скористатися для цього щирістю, відвертістю людей, котрі того ж бажають.
Тому, радять керівники служби дільничних, зустрічайтесь зі своїми дільничними не лише для офіційного подання заяв, складання протоколів, а й для того, щоб просто порадитися, поспілкуватися. Якщо є можливість, зателефонуйте. Головне ж — все це зробити вчасно, як у взаєминах з людиною, якій все довіряєш і на яку сподіваєшся у доброму намірі.
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |