Відповідно до Бюджетного Кодексу України, керуючись статтею 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні'', районна рада ВИРІШИЛА:
1 .Установити загальний обсяг доходів районного бюджету на 2010 рік у сумі 31567393 грн., у тому числі: доходи загального фонду — 30756613 грн., доходи спеціального фонду в сумі 810780 грн.
2. Затвердити загальний обсяг видатків районного бюджету на 2010 рік у сумі 31567393 грн., в тому числі видатки загального фонду в сумі 30756613 грн. та спеціального фонду — в сумі 810780 грн. та відомчою структурою бюджету.
3. Установити розмір оборотної касової готівки районного бюджету на 2010 рік в сумі 300000грн.
4. Визначити головним розпорядником коштів Верхньорогачицьку районну державну адміністрацію по видатках на утримання Верхньорогачицької центральної районної лікарні.
5. Затвердити на 2010 рік обсяги міжбюджетних трансфертів між районним, селищним та сільськими бюджетами:
- дотація вирівнювання селищній та сільським радам — 2354197 гривень;
- додаткова дотація на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевим бюджетам — 200400 гривень;
6. Установити розмір резервного фонду районного бюджету на 2010 рік у сумі 20000 гривень.
7. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду районного бюджету на 2010 рік за їх економічною структурою відповідно до ст. 27 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік»:
- оплата праці працівників бюджетних установ (код 1110);
- нарахування на заробітну плату (код 1120);
- придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів (код 1132);
- забезпечення продуктами харчування (код 1133);
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв (код 1160);
- поточні трансферти населенню (код 1340);
- поточні трансферти місцевим бюджетам (код1320).
Установити, що фінансування витрат районного бюджету проводиться фінансовим управлінням районної державної адміністрації пропорційно до встановлених бюджетних призначень за помісячним розписом за головними розпорядниками коштів районного бюджету за повною економічною класифікацією.
Передача бюджетних призначень внаслідок зміни головного розпорядника коштів по загальному і спеціальному фондах здійснюється відповідно до вимог частини 6 статті 23 Бюджетного Кодексу України.
8. Контроль за справлянням (стягненням) платежів до районного бюджету та місцевих бюджетів району здійснюється органами, які згідно з додатком 8 до Закону України „Про Державний бюджет України на 2010 рік» повинні забезпечувати їх надходження.
9. Розпорядники коштів районного бюджету мають право брати бюджетні зобов'язання у 2010 році, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, взятих на облік в управлінні Державного казначейства в районі в межах виділених їм асигнувань.
Зобов'язання, взяті розпорядниками коштів районного бюджету без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Взяття таких зобов'язань є бюджетним « правопорушенням.
Видатки споживання, пов'язані з утриманням бюджетних установ, можуть здійснюватися розпорядниками бюджетних коштів у разі, коли відсутня заборгованість із заробітної плати.
10. Дозволити фінансовому управлінню райдержадміністрації в процесі виконання районного бюджету за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів районного бюджету здійснювати перерозподіл видатків за економічною класифікацією в межах загального обсягу його бюджетних призначень по загальному фонду, а по тих статтях, які затверджуються рішенням районної ради, тільки розпорядженням голови районно? ради з подальшим затвердженням цих змін на сесії.
Забороняється згідно ст.26 п. З Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» збільшення бюджетних призначень по загальному та спеціальному фондах районного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків.
Виключення складають: зміна умов в оплаті праці та наслідки надзвичайних ситуацій.
11. Головні розпорядники коштів районного бюджету здійснюють фінансування розпорядників коштів нижчого рівня згідно з затвердженим планом асигнувань по повній економічній класифікації та несуть персональну відповідальність за пропорційне фінансування підвідомчих установ, та цільове використання бюджетних коштів.
Допущення нецільового використання бюджетних коштів у поточному чи минулому роках має наслідком:
- для розпорядників бюджетних коштів районного бюджету — зменшення їм асигнувань на суму коштів, що витрачені не за цільовим призначенням;
- для одержувачів бюджетних коштів — повернення коштів, що витрачені не за цільовим призначенням, у дохідну частину районного бюджету.
Порядок зменшення асигнувань та повернення бюджетних коштів до районного бюджету здійснюється за порядком, визначеним кабінетом Міністрів України.
12. Головним розпорядникам коштів районного бюджету забезпечити в повному обсязі потребу в асигнуваннях на оплату праці працівникам бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та нового розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків.
13. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію районних галузевих програм на загальну суму 420200 гривень.
14. Доручити районній державній адміністрації розробити та затвердити порядок надання одноразової матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення району, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин.
15. Затвердити на 2010 рік кошти на безоплатне зубопротезування ветеранів війни та праці в сумі 18000 грн., згідно із Законами України „Про статус ветеранів війни, гарантій їх соціального захисту» та „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні.
16. Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, встановлені додатком 3 до цього рішення, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення заборгованості із заробітної плати, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв.
У разі, якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних коштів спрямовує:
- 50 відсотків коштів на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень;
- 50 відсотків коштів на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною функцією.
17. Установити, що керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затверджених для1 бюджетних установ у кошторисах або в планах використання бюджетних коштів.
18. Розпорядникам коштів районного бюджету відповідно до статті 43 Закону України „Про Державний бюджет України на 2010 рік , при виконанні бюджету забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, водовідведення та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг. Головним розпорядникам коштів установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі виходячи з обсягів призначень.
Керівникам бюджетних установ встановити контроль за споживанням енергоносіїв у межах затверджених лімітів у фізичних обсягах.
f 19. В обсягах видатків по головних розпорядниках коштів районного бюджету згідно зі статтею 53 Закону України „Про Державний бюджет України на 2010 рік» враховано введення з 1 січня 2010 року мінімальної заробітної плати в розмірі 869 гривень на місяць, з 1 квітня — 884 гривень, з 1 липня — 888 гривень, з 1 жовтня — 907 гривень, з 1 грудня 2010 р. — 922 гривні.
20. Надати право районній державній адміністрації у разі виникнення тимчасових касових розривів районного бюджету, пов'язаних з тимчасовим дефіцитом коштів на
фінансування захищених статтей видатків, отримувати короткотермінові позички на їх покриття в головному управлінні Державного казначейства в Херсонській області, забезпечивши їх погашення в терміни, визначені законодавством.
21. Відповідно до статті 40 Закону України „Про Державний бюджет України на 2010рік забороняється здійснювати з місцевого бюджету видатки, які мають провадитися згідно і Бюджетним кодексом України з іншого бюджету. Така дія кваліфікується як нецільове використання бюджетних коштів.
Державне казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів у порядку, визначеному Державним казначейством України за погодженням із Міністерством фінансів України.
Обсяги цих видатків безспірно вилучаються з відповідного місцевого бюджету до Державного бюджету органами Державного казначейства України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, в тому числі і за рахунок зменшення трансфертів відповідному місцевому бюджету на відповідну суму.
22. Доручити районній державній адміністрації в ході виконання районного бюджету у 2010 році, виходячи із наявних можливостей, вишукати додаткові кошти на забезпечення фінансування цільових районних програм та на поточні видатки по утриманню районних станов, які не забезпечені на період прийняття цього рішення бюджетними коштами у повному обсязі.
23. Відповідно до пункту 4 статті 80 Бюджетного Кодексу України районній державній адміністрації щомісячно інформувати районну раду та щоквартально звітувати перед сесією районної ради про хід виконання районного бюджету, та відповідно до пункту 4 статті 24 Бюджетного Кодексу України щомісячно звітувати про витрачення коштів резервного фонду районного бюджету.
24. Установити, що у 2010 році суми дотації вирівнювання селищному та сільським бюджетам перераховуються головному управлінню Державного казначейства України в області шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань від доходів загального фонду районного бюджету.
Суми дотації вирівнювання, недоодержані селищним та сільськими бюджетами згідно з розписом районного бюджету, шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань, перераховуються управлінням Державного казначейства на підставі платіжного доручення фінансового управління в термін не пізніше 15 числа наступного місяця.
25. Додатки 1 -6 до цього рішення є його невід'ємною частиною.
26. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету і фінансів та спільної власності територіальних громад району.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.008Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |