ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
До уваги землевласників та землекористувачів в частині процедури отримання ними правовстановлюючих документів на земельні ділянки!
25.05.2010 / Газета: Вісті / № 20 / Тираж: 1144

Відділ Держкомзему у Нововоронцовськрму районі доводить до вашого відома, що згідно Інструкції про заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою затвердженої наказом Держкомзему від 22.06. 2009 №325, який зареєстровано в Мін'юсті 06.08.2009 за № 735/16751, організацію робіт з видачі державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою (далі — державні акти) землевласникам (землекористувачам), при виявленні у виданих державних актах орфографічних або технічних помилок, втраті (пошкодженні) державних актів, у разі добровільної заміни державних актів на право приватної власності на землю, державних актів на право власності на землю, державних актів на право власності на земельну ділянку(державних актів на право постійного користування землею) на державні акти на право власності на земельну ділянку(на право постійного користування земельною ділянкою) здійснюють територіальні органи Держкомзему в районі, зокрема Відділ Держкомзему у Нововоронцовському районі.

Для отримання нового державного акта землевласнику (землекористувачу) необхідно письмово звернутися до Відділу. У заяві (клопотанні) зазначається: де, коли і за яких обставин втрачено(пошкоджено) державний акт або відображається суть виявлених помилок та інше.

До заяви додаються : копія акта приймання-передавання межових знаків на зберігання, копія акта перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності, копія документа, на підставі якого набуто право на землю.

При втраті державного акта землевласник(землекористувач) розміщує відповідне повідомлення в місцевих друкованих засобах масової інформації. Якщо паротягом місяця з дня публікації ніяких повідомлень щодо втраченого державного акта не надійшло, землевласнику(землекористувачу) видається новий державний акт.

Видача нового державного акту здійснюється протягом 15 робочих днів з дня отримання заяви(клопотання).

Видача державних актів замість втрачених (пошкоджених) здійснюється на платній основі відповідно до законодавства.

Автор: Л. САВЧУК, провідний спеціаліст відділу


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.010
Перейти на повну версію сайту