Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України, розглянувши пропозиції районної державної адміністрації та, враховуючи рекомендації постійних комісій, районна рада вирішила:
1. Установити загальний обсяг доходів районного бюджету на 2010 рік у сумі 108 865 993 гривні, у тому числі: доходи загального фонду бюджету у сумі 105 450 956 гривень та доходи спеціального фонду бюджету в сумі 3 415 037 гривень.
2. Затвердити загальний обсяг видатків районного бюджету на 2010 рік у сумі 108 865 993 гривні, у тому числі загального фонду бюджету в сумі 105 450 956 гри-вень та спеціального фонду бюджету в сумі 3 415 037 гривень за функціональною структурою бюджету та відомчою структурою бюджету.
3. Установити розмір оборотної касової готівки районного бюджету на 2010 рік у сумі 100 000 гривень.
4. Затвердити на 2010 рік обсяги повернення кредитів до спеціального фонду районного бюджету в сумі 100 000 гривень та обсяги надання кредитів із спеціального фонду районного бюджету в сумі 100 000 гривень.
5. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів на 2010 рік:
5.1. Дотацію вирівнювання з районного бюджету сільським, селищному та міському бюджетам у сумі 10 024 220 гривень:
– схвалити розрахунок обсягу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та бюджетами міста Скадовськ, селища Лазурне та сіл району на 2010 рік, затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 7 травня 2010 року №306 «Про затвердження розрахунку міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та бюджетами міста Скадовськ, селища Лазурне та сіл району на 2010 рік»;
– врахувати, що перерахування дотації вирівнювання сільським, селищному та міському бюджетам здійснюється управлінням Державного казначейства в області згідно з нормативами щоденних відрахувань. У разі незабезпечення отримання місячної суми, визначеної помісячним розписом районного бюджету, щомісячно, не пізніше 10 числа наступного місяця, а в грудні місяці – до 25 числа, дозволити перераховувати її на підставі платіжних доручень фінансового управління райдержадміністрації за рахунок доходів загального фонду районного бюджету.
5.2. Додаткову дотацію місцевим бюджетам на вирівнювання фінансової забезпеченості на 2010 рік у сумі 275 150 гривень;
– схвалити розподіл додаткової дотації місцевим бюджетам на вирівнювання фінан-сової забезпеченості між районним бюджетом та бюджетами міста Скадовськ, селища Лазурне та сіл району на 2010 рік, затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 7 травня 2010 року №305 «Про затвердження Порядку розподілу додаткової дотації з Державного бюджету місцевим бюджетам на вирівнювання фінансової забезпеченості між районним бюджетом та бюджетами міста Скадовськ, селища Лазурне та сіл району на 2010 рік».
5.3. Установити, що обсяги цільових коштів на 2010 рік, які враховані при визначенні міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та бюджетами міста Скадовськ, селища Лазурне та сіл району на розвиток дошкільної освіти, під час складання, затвердження та виконання відповідних місцевих бюджетів Михайлівської, Широківської, Шевченківської та Улянівської сільських рад зменшенню не підлягають.
6. Затвердити обсяги видатків, що проводяться із районного бюджету за рахунок субвенції з державного бюджету на здійснення програм соціального захисту населення, у сумі 35 713 241 гривня, у тому числі із загального фонду 34 108 241 гривня, із спеціального фонду 1 605 000 гривень:
– на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям у сумі 30 918 900 гривень;
– на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот у сумі 2 917 800 гривень;
– на надання пільг із послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян у сумі 635 000 гривень;
– надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в сумі 814 600 гривень;
– на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» у сумі 426 941 гривня.
Визначити, що надання пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу в 2010 році буде здійснюватись у грошовій формі через адресну допомогу.
7. Рекомендувати державній податковій інспекції у Скадовському районі забезпечити своєчасне та у повному обсязі надходження до місцевих бюджетів усіх рівнів податків і зборів (обов’язкових платежів) та інших доходів відповідно до законодавства.
Відповідно до статті 58 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» установити, що господарські організації, які належать до спільної власності територіальних громад району або у статутних фондах яких є частка спільної власності територіальних громад району, сплачують до загального фонду районного бюджету частину чистого прибутку (доходу) в розмірі 1 відсоток. Частина чистого прибутку (доходу) сплачується до районного бюджету наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2010 році у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств.
Господарські організації, які належать до спільної власності територіальних громад району або у статутних фондах яких є частка спільної власності територіальних громад району, подають розрахунок частини прибутку (доходу) разом із фінансовою звітністю, складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, до органів державної податкової служби у строки, передбачені для подання декларації з податку на прибуток.
8. Установити розмір резервного фонду районного бюджету на 2010 рік у сумі 439 100 гривень.
9. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду районного бюджету на 2010 рік за економічною структурою:
– оплата праці працівників бюджетних установ;
– нарахування на заробітну плату;
– придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
– забезпечення продуктами харчування;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
– поточні трансферти місцевим бюджетам;
– поточні трансферти населенню.
10. Затвердити у складі видатків районного бюджету видатки на фінансування регіональних та місцевих галузевих програм на загальну суму 863 475 гривень, а саме: по загальному фонду – 755 475 гривень, спеціальному фонду – 108 000 гривень.
Фінансовому управлінню районної державної адміністрації не проводити фінансування видатків на реалізацію вказаних програм із районного бюджету до затвердження районною радою фінансування конкретних заходів на їх виконання.
11. Згідно із Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні» затвердити на 2010 рік кошти на безоплатне зубопротезування ветеранів війни та праці у сумі 190 000 гривень. Врахувати, що в загальній сумі видатків на утримання Скадовської центральної районної лікарні передбачено кошти на проведення заходів з надання інших стоматологічних послуг – 70 000 гривень, придбання безкоштовних медикаментів та слухових апаратів ветеранам Великої Вітчизняної війни – 62 000 гривень. Головним розпорядником цих коштів визначити районну державну адміністрацію.
12. Установити, що фінансування витрат районного бюджету проводиться фінансовим управлінням районної державної адміністрації відповідно до встановлених бюджетних призначень за помісячним розписом по головних розпорядниках коштів районного бюджету за повною економічною класифікацією.
Передача бюджетних призначень внаслідок зміни головного розпорядника коштів по загальному і спеціальному фондах здійснюється відповідно до вимог частини 6 статті 23 Бюджетного кодексу України.
13. Дозволити фінансовому управлінню районної державної адміністрації у процесі виконання районного бюджету за обґрунтованим поданням розпорядника коштів районного бюджету здійснювати перерозподіл видатків за економічною класифікацією у межах загального обсягу його бюджетних призначень по загальному фонду, а по тих статтях, які затверджуються рішенням ра-йонної ради, – тільки на підставі змін, внесених до рішення.
Доручити голові районної ради у міжсесійний період видавати розпорядження щодо внесення змін до районного бюджету в частині розподілу та перерозподілу субвенцій, що надходять з Державного бюджету, з подальшим їх затвердженням на сесії районної ради.
Забороняється збільшення бюджетних призначень по загальному та спеціальному фондах районного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків.
Виключення складає зміна умов в оплаті праці.
14. Розпорядники коштів районного бюджету беруть бюджетні зобов’язання у 2010 році та здійснюють відповідні видатки за загальним фондом тільки у межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та помісячним розписом, враховуючи необ-хідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, взятих на облік у відділенні Державного казначейства у районі. За спеціальним фондом зобов’язання беруться виключно у межах фактичних надходжень до спеціального фонду.
Зобов’язання, взяті розпорядниками коштів районного бюджету без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов’язань є бюджетним правопорушенням.
15. Головні розпорядники коштів районного бюджету здійснюють фінансування розпорядників коштів згідно із затвердженим планом асигнувань за повною економічною класифікацією та несуть персональну відповідальність за пропорційне фінансування підвідомчих установ та цільове використання бюджетних коштів.
Допущення нецільового використання бюджетних коштів у поточному чи минулому роках має наслідки:
– для розпорядників бюджетних коштів районного бюджету – зменшення їм асигнувань на суму коштів, що витрачені не за цільовим призначенням;
– для одержувачів бюджетних коштів – повернення коштів, що витрачені не за цільовим призначенням у дохідну частину районного бюджету.
16. Рекомендувати міській, селищній, сільським радам при затвердженні відповідних бюджетів, головним розпорядникам коштів районного бюджету забезпечити у повному обсязі потребу в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків.
Розпорядникам коштів районного бюджету, у ході його виконання, забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг.
Районній державній адміністрації у місячний термін, за поданням головних розпорядників коштів районного бюджету, затвердити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі, виходячи з обсягів призначень, з урахуванням вимог статей 26 та 43 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» щодо укладання розпорядниками коштів, що фінансуються з місцевих бюджетів, угод з постачальниками енергоносіїв.
Керівникам бюджетних установ встановити контроль за споживанням енергоносіїв у межах затверджених лімітів у фізичних обсягах.
17. Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення заборгованості із заробітної плати, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв.
У разі, якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних коштів спрямовує:
– 50 відсотків коштів на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень;
– 50 відсотків коштів на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною функцією.
При цьому головний розпорядник бюджетних коштів здійснює коригування обсягів взятих бюджетних зобов’язань по загальному фонду бюджету для проведення видатків по цих зобов’язаннях із спеціального фонду бюджету.
18. Установити, що керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на стимулюючі виплати та матеріальну допомогу, лише у межах фонду заробітної плати, затверджених для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів.
19. Надати право районній державній адміністрації у разі виникнення тимчасових касових розривів районного бюджету, пов’язаних із тимчасовим дефіцитом коштів на фінансування захищених статей видатків, отримувати короткотермінові позички на їх покриття у Головному управлінні Державного казначейства в Херсонській області, та у разі незабезпечення виконання розрахунково визначених Міністерством фінансів України прогнозних надходжень обсягів доходів на 2010 рік, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, – середньострокові позики за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку без нарахування відсотків за користування цими коштами, відповідно до порядку та умов визначених Кабінетом Міністрів України.
20. Фінансовому управлінню районної державної адміністрації, у разі затвердження відповідними місцевими бюджетами коштів на виконання переданих власних повноважень територіальних громад відмінних від укладених угод щодо спільного утримання трудового архіву, підготувати пропозиції по внесенню відповідних змін до показників районного бюджету.
21. Відповідно до пункту 4 статті 24 Бюджетного кодексу України районна державна адміністрація повинна щомісяця звітувати перед районною радою про витрати коштів резервного фонду.
22. Відповідно до пункту 4 статті 80 Бюджетного кодексу України районній державній адміністрації щоквартально звітувати перед сесією районної ради про хід виконання районного бюджету та щомісячно надавати районній раді відомості про виконання районного бюджету.
Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань планування, бюджету та фінансів.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |