Чому ж казна громад не дозволяє виконати ані цільові програми розвитку села, ані в повному обсязі утримувати всі установи сільрад?
Так, переважна більшість самоврядних структур затверджує асигнування на забезпечення лише соціальних виплат (зарплата, нарахування на заробітну плату), на утримання працівників установ та функціонування дитячих садків, які в останні роки є практично у кожному населеному пункті. У той же час посадовцям територіальних громад варто вишукувати нові шляхи з наповнення казни та працювати над своєчасністю надходжень до бюджету.
Після аналізу з нарахування та фактичної сплати за оренду землі виявлено випадки несвоєчасних розрахунків за її користування, що не відповідає вимогам Земельного Кодексу України, Закону України «Про плату за землю». На жаль, контрольні заходи у Скадовському районі виявили непоодинокі випадки бездіяльності службовців сільрад. Як наслідок, місцеві скарбниці недоотримали чималу суму коштів.
В одній із сільських рад Скадовського району не ведуться касові операції та відсутня каса. У той же час у штатному розписі установи значилася посада касира, якому безпідставно виплачено майже 23 тис. грн зарплати за період з серпня 2007 по березень 2010 років та зроблено нарахувань на нараховану заробітну плату в сумі майже 8 тис. грн.
В одному з дитячих садків на посаду робітника по обслуговуванню було прийнято зовнішнього сумісника, котрий водночас обіймав посаду директора місцевого комунального підприємства. Звісно, такий «заробітчанин» водночас не міг фізично суміщати одразу дві посади в різних установах. Отже, на оплату праці з серпня 2007 по березень 2010 років йому на руки безпідставно видано близько 9 тис. грн. В іншому затверджений штатний розпис завищено на 3,6 посади, у зв'язку з чим безпідставно виплачено 11,5 тис. грн заробітної плати та 4,2 тис. грн нарахувань на неї.
Переконливо доведено про порушення вимог Закону «Про оренду землі» по двох раніше укладених договорах, в яких розмір плати прописаний заниженим, через що сільська скарбниця втратила понад 5 тис. грн упродовж 2008-2009 років. До того ж у межах місцевих рад використовується земля на площі 9.4 та 7 га узагалі без правовстановлюючих документів.
Також з причини вилучення 1.5 га земель сільгосппризначення, де розміщено полігон твердих побутових відходів, сума заподіяних утрат склала понад 20 тис. грн. Відповідно до розрахунку та статті 207 Земельного Кодексу сільрада, як утримувач полігону, зобов'язана спрямувати до районного, обласного бюджетів кошти.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |