ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Більше конструктивну і відповідальності
14.06.2010 / Газета: Слава праці / № 23 / Тираж: 1880

Ці дві якості керівників управлінь, відділів, підприємств, установ та організацій найбільше звучали, як бажані при обговоренні питань, винесених на перше засідання колегії при новому голові райдержадміністрації Шептурі М.Л.

А позаяк питання були ніби й звичні для літнього сезону, але більш проблемні, ніж зазвичай, у зв'язку з пізнішим затвердженням державного та місцевих бюджетів, то й тональність розмови спостерігалася вимогливіша.

Почалася колегія із зміни її складу, з якого виведено Зінчука В.К., Дзяткевича В.А. та Слісаренка М.М. і введено Котелевича М.М. — заступника голови районної ради, Куюн Н.Д. — голову районної ветеранської організації, Єрмишко Г.Й. — редактора районної газети «Слава праці, Черненка П.Г. — начальника районного відділу внутрішніх справ.

На часі — активний період підготовки сільськогосподарського комплексу району до збирання ранніх зернових культур, про що інформував начальник управління агропромислового комплексу Бабич С.П.

Збиральна площа — майже 20 тисяч гектарів (можливо, статистика опублікує свої дані), переважно озимі культури, з них понад 9100 гектарів — пшениця. Є ще ячмінь, овес, гірчиця, ріпак і навіть льон.

Зі звіту склалося враження, що немає проблем з технічним забезпеченням жнив, хоча більше одиниць збиральної техніки мають фермери, ніж сільськогосподарські підприємства. А це, у свою чергу, означає, що вони й відповідатимуть за хід збирання. Залучатимуть комбайни, як і щороку, з компанії «Рис-холдинг» (м.Севастополь). З року в рік вартість збирання одного гектара дорожчає, цьогоріч вона становитиме до 280 гривень, а навантаження на комбайн — 174 гектари.

Є наразі проблеми із забезпеченням пальним, так як чіткого державного механізму, через пізніше затвердження бюджету, немає.

На районному рівні дещо проблематичним буде визначення якості зерна, питання пожежної безпеки і Об'єктивна урожайність по сільських радах та одноосібниках. Звичайно, як зазаначив Шептура М.А., сільські та селищні голови мали б бути зацікавлені у правдивій ситуації, адже це один з механізмів наповнення бюджету, на практиці ж буває по-іншому. Тому управління агропромислового розвитку повинно використати всі важелі впливу.

В обговоренні цього питання взяли участь начальник насіннєвої інспекції Мочаліна A.M., заступник начальника управління агропрому Бойко І.О., котра розповіла про механізм морального та матеріального заохочення жниварів. Затверджено також склад оперативного штабу з проведення збирання в районі ранніх зернових та зернобобових культур, його очолює заступник голови районної державної адміністрації Полторацька CM.

У прийнятому розпорядженні голови райдержадміністрації з цього питання роботу управління агропромислового розвитку, виконкомів сільських та селищних рад, районних служб, господарств усіх форм власності у підготовці до проведення збирання врожаю ранніх зернових культур визнано недостатньою.

Не менш «гаряча» тема — підсумки роботи підприємств житлово-комунального господарства району, об'єктів соціально-культурної сфери в осінньо-зимовий період 2009/10 року та завдання щодо їх підготовки до опалювального сезону 2010/11 року.

Хоч загалом опалювальний сезон, який, здавалося б, недавно завершився, минув нормально, все ж комунальна сфера на сьогодні є такою, яка потребує і значної уваги, і значних коштів.

У звіті начальника відділу розвитку інфраструктури Стародуба О.Є. було проаналізовано коротко роботу комунальних підприємств та виконкомів сільських і селищних рад, як їх балансоутримувачів, з виконання поточних, в основному ремонтних та профілактичних робіт. Це, у свою чергу, хоч і не безперебійно, дало змогу забезпечувати послугами більш як 7648 абонентів з водопостачання та водовідведення, з утримання будинків та прибудинкових територій, з вивезення сміття. Було реалізовано 369,1 тис. куб.м. питної, води усім споживачам.

За надані житлово-комунальні послуги протягом чотирьох місяців поточного року станом на 15 травня 2010 року на незначну суму у 2233 грн. зменшилась загальна заборгованість та дещо виросла оплата, яка у цілому становить 101,5% ( в т.ч. з квартирної плати -48,1%, водопостачання та водовідведення — 112,8%, вивезення сміття -115,4%). Однак, загальна перехідна заборгованість підприємств складає 713,1 тис. грн. з них 369,6 тис.грн. по підприємству-банкруту Каланчацькому комбінату комунальних підприємств та 78,3 тис.грн — по ліквідованих у минулі роки комунальних підприємствах.

З проблем, яка найбільше непокоїть селищного голову Кишиневського М.І. — відсутність спеціалізованої бригади із спилювання старих дерев. За цю роботу селищна рада готова платити.

Керівники бюджетних установ Дуднік С.П., Лапенко І.М., Жабіцька Н.Т. теж коротко повідомили про найгостріші проблеми у підготовці закладів освіти, культури, медицини до осінньо-зимового періоду. Найбільше вони стосуються опалювальних систем, а точніше — забезпечення виконання робіт фінансами. Якщо, приміром, для проведення капітальних робіт в Олександрівській школі є 210 тисяч, то ще потрібно 449 тисяч. Запланована заміна газових котлів в Олексіївській та Хорлівській школах. Від ЗО до 50 відсотків площі не опалюється у Новоолександрівській, Роздольненській, Горьківській, Макарівській школах.

Торік 12 закладів освіти опалювалися природним газом і 8 — твердим паливом, тому у липні почнеться завезення вугілля, якого потрібно 360 тонн, і дров.

У закладах культури з року в рік спостерігалися гірші справи в утриманні холодної пори року. Повністю опалюються заклади у райцентрі та частково у селах і Мирному. На капітальні ремонти Роздольненського, Ново київського, Хорлівського, Привільського, Олексіївського сільських будинків культури обраховано суму більше ніж півтора мільйона гривень та підготовлено проектно-кошторисну документацію, але у бюджетах цих рад немає коштів на проведення робіт. Не вистачає їх і на поточні ремонти у дитячій бібліотеці та школі естетичного виховання.

Не дивлячись на те, що котельня районної лікарні нова, все ж тут, через технологічні помилки, вийшли з ладу чотири котли, і на їх ремонт потрібні кошти, а також на реконструкцію водопровідної мережі та на оформлення землі.

Отож, куди не кинь -скрізь клин. Грошей потрібно значно більше, ніж район може забезпечити для власного розвитку. Але це — окрема тема. А поки ухваленим розпорядженням покладено персональну відповідальність за своєчасну та якісну підготовку господарського комлексу району до роботи в осінньо-зимовий період, безумовне виконання затверджених заходів на керівників відділів, закладів освіти, охорони здоров'я, культури, виконкомів сільських, селищних рад, комунальних підприємств та підприємств, установ, організацій району.

Крім того, сільським та селищним головам при розробці першочергових заходів щодо забезпечення сталої роботи об'єктів водопостачання та водовідведення потрібно враховувати впровадження сучасних енергозберігаючих технологій; забезпечити проведення робіт з гідропневматичної промивки систем опалення на об'єктах комунальної власності та соціально-культурної сфери. Вжити заходів для прийняття до комунальної власності територіальних, громад району безхазяйних водомереж, водонапірних веж, свердловин, провести ревізію стану територій водозабору та вирішити питання щодо власності безхазяйного майна. Також — активізувати претензійно-позовну роботу з усіма категоріями споживачів, у тому числі з населенням, забезпечивши повні розрахунки за отримані послуги та повернення платежів попередніх років.

Ставиться завдання, аби щомісяця до 5 числа інформувати комісію з організації підготовки господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період про виконання передбачених заходів.

Окрім уже зазначених питань, на колегії розглянуто ще кілька важливих проблем: про стан виконання розпорядження голови районної державної адміністрації «Про санітарно-епідемічну ситуацію в районі та заходи щодо її поліпшення; про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2010 року; про стан виконання виконкомом Хорлівської сільської ради розпорядження голови районної державної адміністрації про підготовку до оздоровчої кампанії в районі; про стан Взаємодії органів виконавчої влади з правоохоронними органами щодо профілактики правопорушень і боротьби з організованою злочинністю та корупцією.

Про хід розгляду цих питань та прийняті розпорядження читайте у наступних номерах.

Автор: Г.ЄРМИШКО


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.010
Перейти на повну версію сайту