Брифінг щодо початку робіт з капітального ремонту площі Перемоги та організації схеми руху транспорту на цей період провів міський голова Володимир Сальдо. У брифінгу також взяли участь директор TOB «Інститут проектування об'єктів дорожнього господарства» (м.Київ) Валерій Воронцов, начальники управлінь міської ради: доріг — В'ячеслав Нікітєнков та транспорту і зв'язку Олексій Жакун.
Як зазначив В.Сальдо, площа Перемоги — головна транспортна артерія Херсона. Саме через неї здійснюється рух транспорту до декількох мікрорайонів Херсона та в'їзд до міста з Миколаївського та Біло-зерського напрямків.
Площа Перемоги — це і найбільш навантажена за інтенсивністю руху дільниця. За добу в осінній період через неї проходить більше ніж 230 тис. одиниць транспорту, в літній період ця кількість збільшується ще на 20%.
Будувалася площа в радянські роки. З тих часів її капітальний ремонт не проводився, здійснювався лише поточний ремонт.
Найбільшого руйнування площа Перемоги зазнала саме після минулорічної зими внаслідок великої кількості опадів та інтенсивності руху. Для забезпечення проїзної здатності весною на площі було проведено ямковий ремонт з використанням інертних матеріалів експериментальним способом за технологією, яка до цього в місті жодного разу не використовувалася. «Цей спосіб мав як позитивні, значне зменшення ямковості, так і негативні сторони. Через велику запиленість під час експлуатації площі ми вирішили не використовувати цей матеріал у подальшому», — зазначив міський голова. Пояснив він і причини, з яких при проведенні ямкового ремонту площі нё застосовувався холодний асфальтобетон. Цей матеріал не використовують при великих пошкодженнях дорожнього покриття. Він якісно виконує свою функцію, коли площа пошкодження складає менше 1 кв.м.
Міською радою в міському бюджеті передбачено кошти на капітальний ремонт площі Перемоги у сумі 5,5 млн.грн.
Пояснив міський голова і причини, з яких ремонтні роботи на площі не могли початися раніше: це — відсутність державного, а значить — і міського бюджету (відповідно до ст.79 Бюджетного кодексу України до затвердження міського бюджету на поточний рік, проводити капітальні видатки заборонено) та тривалість проведення тендерних процедур. Дата початку основних робіт — 24 червня — визначена з урахуванням дати закінчення зовнішнього незалежного оцінювання, для забезпечення вільного пересування його учасників.
Як зазначив В.Сальдо, при підготовці до ремонту було виконано поточний ремонт залізничного переїзду в районі вул. Паровозної. Крім, власне, площі Перемоги, поточний ремонт вже частково проведений і буде проводитись далі на прилеглих до площі вулицях: Рози' Люксембург, Комкова, Черво-нопрапорніи, Макарова, Паровозній, Робочій. Буде проведено ремонт Миколаївського шосе, особлива увага приділятиметься ділянкам у районі зупиночних комплексів.
Підготовчі до капітального ремонту роботи проводилися з початку червня. Для максимального скорочення терміну перекриття руху на площі зношений шар покриття знімався вночі. З 20 години до 6 ранку кожної ночі за допомогою спецтехніки проводилося фрезерування (зняття верхнього пошкодженого шару) асфальтового покриття. В нічний час буде проводитись і частина робіт з капітального ремонту.
Згідно з календарним графіком проведення капітального ремонту, він триватиме ЗО днів. Для прискорення виконання робіт підрядні та субпідрядні організації працюватимуть цілодобово у З зміни без вихідних та святкових днів.
Капітальний ремонт буде здійснюватися у два етапи:
I — ліва сторона за напрямком до Миколаївського шосе;
II — права сторона за напрямком до Миколаївського шосе.
Враховуючи, що площа Перемоги — головна транспортна магістраль міста, дуже серйозним є питання забезпечення руху транспорту на період ремонту. «Я прошу вибачення у херсонців за певні незручності, пов'язані з транспортним сполученням під час ремонту, однак ми всі розуміємо, що через ці незручності слід пройти задля кінцевого результату. Це як ремонт вдома: важкий період, але, переживаючи його, ми отримуємо комфортне помешкання, — зазначив міський голова. — Хочу запевнити городян: ми зробимо все для того, аби ви мінімально відчували ці незручності».
Про технічні питання щодо капітального ремонту площі розповів директор TOB «Інститут проектування об'єктів дорожнього господарства» (м.Київ) Валерій Воронцов, Він зазначив, що запропонований проект є оптимальним для міста. Проект розроблявся із залученням науковців та досвідчених геологів. Геологічно-вишукувальні роботи проводила Херсонська філія науково-дослідного інституту «НДІпроектреконструкція». Головним завданням для геологів було визначення ступеня насиченості грунтів під дорожнім покриттям водою. До відповідних робіт при розробці проекту були також підключені спеціалісти дорожніх служб м.Харкова та науковці — працівники кафедри автомобільних доріг Харківського автодорожнього інституту. Враховуючи нормальний стан грунтів, було запропоновано наступні види робіт з капітального ремонту: зняття дорожнього покриття товщиною 16 см, вкладання 3 см вирівнюючого слою після фрезерування та застосування неорешітки (що зменшить колійність покриття та його пошкодження і забезпечить перерозподілення навантаження на нього. Верхній шар покриття буде укладено сучасним матеріалом — щебнево-мастичним асфальтобетоном, що не використовувався до цього в Херсоні. В Україні подібна технологія почала застосовуватися 5-7 років тому.
Гарантійний термін ремонтних робіт — 4 роки. Протягом цього періоду підрядна організація несе відповідальність за виконаніроботи. Термін експлуатації покриття між капітальними ремонтами — 16 років, між поточними — 3-4 роки.
У зв'язку з обмеженням пропускної здатності площі у період ремонту для зручності автовласників та пасажирів визначені спеціальні схеми руху транспорту. Відповідні інформаційні панно будуть встановлені з 14 червня на площі Ганнібала — на вул. К.Маркса (перед площею Ганнібала по ходу руху до площі Перемоги), на вул.Пугачова (по ходу руху до площі Перемоги), на вул.К.Маркса (перед площею Ганнібала по ходу руху до Центрального ринку);
на пров.Козацькому (перед перехрестям з вул.К.Маркса за напрямком на Миколаївське шосе);
на вул.Залізничній (перед перехрестям з вул.К.Маркса за напрямком на Миколаївське шосе);
на вул.Рози Люксембург (перед перехрестям з вул.Робочої за напрямком до пл.Перемоги);
на вул.Макарова (перед перехрестям з вул.Філатова за напрямком до вул.Нафтовиків);
на вул.Нафтовиків на перехресті з вул. Макарова.
Рух автотранспорту і тролейбусів в напрямку вулиць Нафтовиків та Рози Люксембург з боку Миколаївського шосе на весь період здійснення робіт буде перекритим. Перекритим буде і рух автотранспорту та тролейбусів з боку вулиць Нафтовиків та Рози Люксембург до площі Перемоги. Рух автотранспорту і тролейбусів як у напрямку центру міста, так і в Миколаївському напрямку, буде здійснюватися на І етапі по правій стороні площі (за на прямком до Миколаєва), на II етапі — по лівій стороні.
Тимчасові дорожні знаки будуть встановлені в зоні проведення робіт з 24 червня.
Транспортне сполучення з Таврійського, Північного мікрорайонів залишається без змін Хоча буде функціонувати 1 тролейбусна лінія, тролейбуси та інший транспорт будуть ходити з однієї сторони. Для цьо го тролейбусну.лінію буде пе ренесено.
Маршрути №№ 7, 8, 22, 25, 31, 33, 34, 35, 36, 43, 47, 49 залишаються без змін. Маршрути, що йдуть з Таврійського мікрорайону і в яких було сполучення з Шуменським мікрорайоном та мікрорайоном Житлоселища, будуть об'їздити площу через вулиці Макарова, Червонопрапорну, Робочу.
Маршрутні таксі, що прямують з Шуменсь-кого мікрорайону та мікрорайону Житлоселища і в зворотньому напрямку, будуть здійсн-ювати об'їзд площі Перемоги по вулицях Червонопра-порній, Комкова, Рози Люксем бург, через залі зничний переїзд по вул.. Макаро ва і далі за маршрутом на вул,-Нафтовиків.
У зв'язку з цими змінами, посадка пасажирів, які прямують до мікрорайонів Шуменський та Житлоселище із зупинки «вул. Залізнична» £по Миколаївському шосе), здійснюватиметься на зупинках по вулицях К.Маркса, Червонопра-порній, Комкова, Рози Люксембург та провулку Пугачова.
Тимчасово не будуть працювати тролейбусні маршрути №№ 8, 9.
Що стосується інших тролейбусних маршрутів, то кількість одиниць електротранспорту на них буде' тимчасово збільшено:
- маршрут №3 — з 8 до 11 одиниць;
- маршрут №4 — з 2 до 10 одиниць;
- маршрут №12-з 15 до 20 одиниць.
Крім того, 4-й тролейбус буде здійснювати перевезення пасажирів за напрямком «Житлоселище — Річпорт»;
Загальна кількість тролейбусів, які щоденно виходять на маршрути, не зміниться.
Враховуючи обмеження руху тролейбусів до мікрорайонів Шуменський та Житлоселище і в зворотньому напрямку, буде прийнято рішення про перевезення пасажирів пільгових категорій протягом терміну виконання ремонтних робіт на площі Перемоги за вказаними напрямками маршрутними таксі безкоштовно.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |